انواع ساندویچ

طرز تهیه ساندویچ لوبیا پخته به همراه نحوه ی پخت آن

همان طور که می دانید ، ساندویچ ها جزو غذا های فست فودی و پر طرفدار در کل جهان هستند ، در ایران نیز اینگونه است اما فست فود ها ایران که مغازه های اغذیه ای ارائه می دهند بسیار چرب و پر کالری است و استفاده زیاد از آن ها برای سلامتی بسیار مضر هستند. بسیاری از افراد تصور می کنند که ساندویچ یک غذای غربی است اما باید بدانید که ریشه این مدل غذا ها در سراسر جهان از ابتدا تاریخ وجود داشته است. همچنین این نکته ضروری است که ساندویچ لوبیا به هیچ عنوان فست فود به شمار نمی آید چرا که از مواد طبیعی تهیه می شود و از همین رو ضرری برای فرد ندارد. اگر دوست دارید با مواد مورد نیاز و دستور تهیه ساندویچ لوبیا خانگی آشنا شوید ، بهتر است که ما را در ادامه این مقاله سایت آشپزی همراهی کنید.

ساندویچ لوبیا

دستور تهیه ساندویچ لوبیا

این غذا طعم ملایمی دارد و در تهیه آن از حبوبات و لوبیا استفاده می شود. این موضوع بدان معنی است که مصرف آن می تواند بر روی سلامت بدن شما تاثیر بگذارد. از جمله مهم ترین فواید حبوبات می توان به مواردی مانند تقویت سلامت گوارش ، تنظیم قند خون ، کاهش وزن و کاهش کلسترول اشاره کرد. علاوه بر این موضوعات ، جالب است بدانید که دستور تهیه ساندویچ لوبیا بسیار ساده است به طوری که هر کسی می تواند آن را به راحتی در خانه و با کمترین امکانات آماده کند.

غذاهای همراه

معمولا از ساندویچ های خانگی به عنوان یکی از غذا های نسبتا سبک یاد می شود اما شما می توانید از آن به عنوان یک وعده اصلی در شام و نهار استفاده کنید. استفاده از ساندویچ همراه با انواع چاشنی ها مانند سس کچاپ ، سس قرمز ، سس گوجه فرنگی و حتی انواع ترشی ها توصیه می شود.

مواد مورد نیاز برای تهیه ساندویچ لوبیا

۴ عدد نون همبرگر
۱ کنسرو (۱۶ اونس) لوبیا پخته شود.
یک پیاز متوسط برش خرده
۲ گوجه متوسط ، برش به تکه‌ های ۱ / ۴ اینچی
چهار تکه پنیر چدار
چهار برش بیکن حلال

طرز تهیه ساندویچ لوبیا

گام اول : ابتدا فر را روشن می کنیم و دمای آن را روی 175 درجه سانتی گراد و یا اگر فر شما با فارنهایت است 350 درجه فارنهایت تنظیم کنید

گام دوم : نان های همبرگری را روی یک ورق پخت قرار می دهیم و سپس به مقدار مساوی برای هر 4 نان همبرگری لوبیا پخته شده ، کاهو ، گوجه فرنگی ، پیاز ، پنیر و بیکن قرار می دهیم .

گام سوم : ورق پخت را روی سینی فر قرار داده و درون فر قرار می دهیم و اجازه می دهیم تا 20 دقیقه درون فر با دمای 175 درجه سانتی گراد پخته شود تا پنیر کمی طلایی شود.

به این نکته توجه کنید که در هنگام بخت حواستان باشد که بیکن نسوزد و یا پنیر به علت سدمای زیاد سیاه شود .

سپس از فر خارج کرده و با سس تزئین کنید و میل نمایید.

3.5/5 - (4 امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا