انواع ساندویچ

طرز تهیه ساندویچ ماهی تون به همراه نحوه ی پخت آن

همان طور که می دانید ، ساندویچ ماهی تون جزو غذا های مفید و پر طرفدار در کل جهان هستند ، ایران نیز از این قائده مستثنی نیست اما فست فود ها ایران که مغازه های اغذیه ای ارائه می دهند بسیار چرب و پر کالری است و استفاده زیاد از آن ها برای سلامتی بسیار مضر می باشد. باید بدانید که این مدل غذا ها در سراسر جهان از ابتدا تاریخ وجود داشته است. همچنین این نکته ضروری است که بدانید ماهی تون به هیچ عنوان فست فود به شمار نمی آید ، چرا که از مواد طبیعی تهیه می شود و از همین رو ضرری برای فرد مصرف کننده ندارد. اگر دوست دارید با مواد مورد نیاز و دستور تهیه ماهی تون آشنا شوید ، بهتر است که ما را در ادامه این مقاله سایت آشپزی همراهی کنید.

ساندویچ ماهی تون

دستور تهیه ساندویچ سبزیجات کبابی

تون یکی از پر مصرف ترین ماهی ها در سراسر جهان می باشد ، که هم می توان به صورت کنسروی یا همان تن ماهی خودمان تهیه نمود و هم به صورت ماهی سالم از ماهی فروش تهیه نمود .این غذا طعم ملایمی دارد و در تهیه آن از انواع سبزیجات و صیفی جات بهره گرفته شده. این موضوع بدان معنی است که مصرف آن می تواند بر روی سلامت بدن تاثیرگذار باشد . از جمله مهم ترین فواید ساندویچ ماهی تون می توان به مواردی مانند تقویت سلامت گوارش به علت فسفر زیاد ، تنظیم قند خون ، کاهش وزن و کاهش کلسترول اشاره کرد. علاوه بر این موضوعات ، جالب است بدانید که دستور تهیه ساندویچ ماهی تون بسیار ساده است به طوری که هر کسی بدون داشتن دانش آشپزی می تواند این غذای خوش مزه را آماده نماید.

غذا های همراه ساندویچ ماهی تون

معمولا از ساندویچ های خانگی به عنوان یکی از غذا های نسبتا سبک یاد می شود اما شما می توانید از آن به عنوان یک وعده اصلی در شام و نهار استفاده کنید. استفاده از ساندویچ همراه با انواع چاشنی ها مانند سس کچاپ ، سس قرمز ، سس گوجه فرنگی و حتی انواع ترشی ها توصیه می شود.

مواد مورد نیاز برای تهیه ساندویچ ماهی تون

  • 1 (12 اونس) کنسرو ماهی تون
  • 1/4 فنجان پنیر چدار (اختیاری)
  • 8 قطعه فلفل جالپونو تکه تکه شده
  • 2 قاشق غذاخوری سس مایونز
  • 1 قاشق غذا خوری نمک
  • 1 قاشق غذا خوری آب لیمو (اختیاری)
  • 1/2 قاشق چای خوری فلفل سیاه
  • 8 نان برشته شده ، ترد

طرز تهیه ساندویچ ماهی تون

گام اول : ابتدا فر را روشن می کنیم و دمای آن را روی 200 درجه سانتی گراد و یا اگر فر شما با فارنهایت است 400 درجه فارنهایت تنظیم کنید .

گام دوم : تون ماهی یا همان ماهی تون را به همراه پنیر چدار ، فلفل جالپونو ، سس مایونز ، نمک ، آب لیمو و فلفل را درون یک کاسه به طور کامل با هم مخلوط می کنیم.

گام سوم : نان ها را درون فر قرار داده و به مدت 1 دقیقه اجازه می دهیم تا کاملا برشته شوند.

گام چهارم : حال مواد آماده شده را روی نان ها قرار می دهیم و میل می نماییم.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا