غذاهای اصلیکیک و شیرینی

طرز تهیه ی برونی

سلام به دوستداران آشپزی و انواع شیرینی.امروز شما را با طرز تهیه ی برونی همراهی میکنیم.این کیک یکی از لذیذ ترین و ساده ترین کیک هاست که در بیشتر قنادی و یا شیرینی فروشی ها تهیه و به فروش میروند. همان طور که معلوم است ، این یک این کیک نوعی کیک شکلاتی است که به شیرینی طعمی خاص و بسیار دلچسب داده است. برای بهتر کردن و اشتها برانگیز تر کردن این شیرینی ، آن را با قالب های خاص بپزید و با خامه تزیین کرده و سرو کنید.اگر به طرز تهیه ی این شیرینی علاقه دارید مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی برونی

مواد لازم:

1/2 فنجان کره

1 فنجان شکر سفید

2 عدد تخم مرغ

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

1/3 پودر کاکائو

1/2 فنجان آرد همه منظوره

1/4 قاشق چای خوری نمک

1/4 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

برای خامه:

3 قاشق غذاخوری کره ، نرم شده

3 قاشق غذاخوری پودر کاکائو

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

1 قاشق شکر قنادی

گام اول: فر را از قبل گرم کنید تا 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد). یک قالب را چرب کرده و آرد بزنید. در یک قابلمه ، 1/2 لیوان کره را ذوب کنید. از روی حرارت برداشته و شکر ، تخم مرغ و 1 قاشق چای خوری وانیل را اضافه کنید . سپس 1/3 فنجان کاکائو ، 1/2 فنجان آرد ، نمک و بیکینگ پودر را نیز اضافه کنید . خمیر را در قالب آماده بریزید.

گام دوم: در فر از قبل گرم شده به مدت 25 تا 30 دقیقه بپزید . برای تهیه خامه: 3 قاشق غذاخوری کره نرم شده ، 3 قاشق غذاخوری کاکائو ، عسل ، 1 قاشق چایخوری عصاره وانیل ، و 1 فنجان شکر شیرینی پزی را ترکیب کنید. هم بزنید تا یکدست شود. کیک را با خامه تزیین کرده و قبل از سرو به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید.

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا