سالاد | اردورغذاهای مکمل

طرز تهیه سالاد پاستا کنفیتی ایتالیایی و آموزش درست کردن آن

ایتالیا از جمله کشور هایی است که همواره به هنری آشپزی و داشتن غذا های لذیذ شهرت داشته است و ذائقه ی بسیاری از مردم جهان را نیز با غذا های معروفش مانند پاستا و پیتزا تغییر داده است. سالاد ماکارونی از جمله مهم ترین انواع غذا های ایتالیایی می باشد که طعم بسیار لذیذی داشته و با استفاده از انواع مواد غذایی مختلف قابل تهیه است. از جمله یکی از خوشمزه ترین سالاد ماکارونی ها که در ایران نیز طرفداران زیادی داشته و سرو می شود ، می توان به سالاد پاستا کنفیتی ایتالیایی اشاره کرد.اگر دوست دارید به صورت گام به گام با مواد مورد نیاز و دستور تهیه این پاستا آشنا شوید ، پیشنهاد می کنیم که ما را در ادامه این مقاله آشپزی همراهی کنید.

سالاد پاستا کنفیتی ایتالیایی

دستور پخت سالاد پاستا کنفیتی ایتالیایی

در تهیه این پاستا از انواع ترکیبات مفید مانند سبزیجات و صیفی جات استفاده شده است. این موضوع یعنی مصرف سالاد پاستا کنفیتی ایتالیایی می تواند بر روی سطح سلامت شما تاثیر مثبتی داشته باشد. علاوه بر این موضوعات، جالب است بدانید که این پاستای خوشمزه و فوق العاده ، دستور تهیه بسیار ساده ای دارد به طوری که هر کسی می تواند آن را به راحتی و با استفاده از کمترین امکانات و دانش آشپزی ، در خانه آماده کند.

غذاهای همراه

سالاد پاستا کنفیتی ایتالیایی درست مانند انواع سالاد ها یک پیش غذا می باشد که شما می توانید آن را به عنوان غذای کامل نیز میل کنید. همچنین این سالاد می تواند یک پیش غذای عالی نیز باشد. مصرف انواع سس ها با این سالاد طعم دلخواه شما را فراهم خواهد نمود.

مواد مورد برای تهیه سالاد پاستا کنفیتی ایتالیایی

1 فنجان سس مایونز
1 قاشق غذا خوری سرکه شراب قرمز
1 قاشق چای خوری نمک
1/4 قاشق چای خوری فلفل سیاه
1 حبه سیر ، چرخ کرده
1 1/2 قاشق غذا خوری ریحان تازه خرد شده
2 فنجان ماکارونی روتینی رنگی
1 فنجان گوجه فرنگی خرد شده
1/2 فنجان فلفل زرد خرد شده
1/2 فنجان زیتون سیاه خرد شده

طرز تهیه سالاد ماکارونی عالی

گام اول: برای شروع تهیه این غذا نباید نگران باشید زیرا هم زمان کمی نیاز دارد و هم طریقه ی ساده ای برای تهیه آن به شما آموزش می دهیم.

گام دوم : ابتدا ماکارونی ها را داخل یک قابله بزرگ پر از آب می ریزیم و کمی نمک اضافه کرده و با توجه به دستور پشت بسته ماکارونی ها را می پزیم. برای اینکه پاستا ها به هم نچسپند می توانید یک قاشق چای خوری زرد چوبه نیز اضافه نمایید.

گام سوم: در یک کاسه بزرگ مخلوط ، سس مایونز ، سرکه ، نمک ، فلفل سیاه و سیر را مخلوط کرده و کاملا هم می زنیم تا یکدست ترکیب شوند.

گام چهارم: سپس ریحان را اضافه کرده و دو باره هم می زنیم.

گام پنجم: حال ماکارونی ، گوجه فرنگی ، فلفل دلمه ای و زیتون را اضافه کرده و به آرامی هم می زنیم.

گام ششم : به مدت 1 ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا خنک شود سپس سرو می نماییم.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا