سالاد | اردورغذاهای مکمل

طرز تهیه سالاد کاب و نحوه ی آماده کردن آن

سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه سالاد خوش مزه آماده کرده ایم به اسم سالاد کاب که خیلی خوشمزه و خوش طعم می باشد. در این غذا انواع سبزیجات تازه استفاده شده است که به علت وجود فیبر بالا بسیار برای سلامتی مفید هستند و به خاطر فیبر بالایی که دارند موجب کاهش وزن نیز می شود. این سالاد بسیار خوشمزه یک غذای کامل با تمام مواد مغذی برای بدنه که تو تمام وعده های غذایی میشه استفاده کرد اما به عنوان یک عصرانه در مقدار مناسب بسیار لذیذ خواهد بود. بعضی وقت‌ ها با مواد لازم یک غذای معروف یک غذای جالب و جدید درست کرد. گاهی می‌ توان از اصل و اساس ، ساختمان یک غذا را به هم ریخت و یک غذای دیگر با همان مواد غذایی اما با شیوه ای نوین پدید آورد. با ما در ادامه آموزش این سالاد همراه باشید.

سالاد کاب

دستور تهیه سالاد کاب

اصلی ترین ماده ای که در تهیه این سالاد به کار گرفته می شود، بیکن و تخم مرغ است. دانشمندان باور دارند که گوشت قرمز و تخم مرغ ارزش غذایی بالایی دارد که از همین رو توصیه می شود که مصرف آن را در دستور کار خود قرار دهید. از جمله برخی از مهم ترین خواص این مواد می توان به مواردی مانند بهبود سلامت پوست، تقویت دستگاه ایمنی بدن ، جلوگیری از بیماری های مزمن اشاره کرد. همچنین جالب است بدانید که طرز تهیه سالاد کاب بسیار ساده است و هر کسی می تواند آن را به راحتی آماده کند.

غذاهای همراه

سالاد کاب یک پیش غذای سبک است که به همین دلیل توصیه می شود که آن را همراه با انواع غذاهای دریایی مانند میگو و یا ماهی شکم پر میل کنید. همچنین شما می توانید از آن به عنوان یک وعده گیاهی نیز استفاده کنید.

مواد مورد نیاز برای تهیه سالاد کاب

بیکن 6 عدد
3 عدد تخم مرغ
کاهو 1 سر ، خرد شده
3 فنجان گوشت مرغ خرد شده
2 گوجه فرنگی ، خرد شده
¾ فنجان پنیر ، خرد شده
1 آووکادو – پوست کنده ، و مکعبی خرد شده یا قاچ کرده
3 پیاز سبز ، خرد شده
1 (8 اونس) بطری سس سالاد به سبک هزار جزیره

طرز تهیه سالاد چغندر کبابی

گام اول: ابتدا یک قابلمه بزرگ را روی حرارت قرار داده و آب می ریزیم و تخم مرغ را درونش قرار داده و اجازه می دهیم تا بجوش آید و حدود 10 ال 12 دقیقه زمان می دهیم تا تخم مرغ ها پخته شوند.

گام دوم: سپس یک ماهی تابه را روی حرارت متوسط قرار داده و یک قاشق روغن زیتون ریخته و بیکن ها را درونش تفت می دهیم تا کمی رنگشان قهوه ای شود.

گام سوم: سپس کاهو ها را که خرد کرده بودیم درون ظرف سالاد می کشیم.

گام چهارم: پس از آن به طور مساوی مرغ ، تخم مرغ ، گوجه فرنگی ، پنیر ، بیکن ، آووکادو و پیاز سبز را به صورت یکنواخت در بالای کاهو ها پخش می کنیم.

گام پنجم: سپس مقدار دلخواه ادویه و سس روی سالاد میریزیم و سرو می نماییم.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا