انواع ساندویچ

طرز تهیه کروسان چیزبرگر و آموزش درست کردن آن

امروز می خواهیم یک غذای بسیار خوشمزه و جالب را برای شما عزیزان آموزش بدهیم به نام کروسان چیز برگر که شاید کمی به نظرتان عجیب باشد که چیز برگر و کروسان چه وجه مشترکی می توانند با هم داشته باشند ، پیشنهاد می کنم در ادامه ی این آموزش همراه ما بمانید. کروسان نوعی نان هلالی شکل است که مواد اصلی تشکیل دهنده‌ی آن آرد، خمیر مایه و کره یا روغن است. نان کروسان یک نوع نان ابداع شده در اتریش است. این ساندویچ چیز برگر که درون کروسان پیچیده می شود یک ویژگی جالب دارد که مواد اولیه ی پسیار کمی نیاز دارد و مواد اولیه اش نیز از تمام سوپر مارکت ها قابل تهیه می باشد. بهتر است که ما را در ادامه این مقاله آشپزی همراهی کنید.

کروسان چیزبرگر

دستور پخت کروسان چیزبرگر

این ساندویچ از مواد مفید و مغذی تهیه می شود و جزو غذا های لاکچری و خاص محصوب می شود ، وجود سبزیجات، برگر و پنیر نیز هم به طعم کروسان افزوده کرده و هم شکل آن را زیبا می کند ، ای غذا دارای گوشت فراوانی بوده و به کسانی که گیاه خوار هستند توصیه نمی شوند ولی باید بگویم این کروسان شما را شیفته ی خود خواهد کرد

غذاهای همراه

کروسان چیزبرگر بدون شک یک غذای کامل و خوش مزه بوده و به همین دلیل توصیه می شود که آن را به عنوان وعده اصلی در نهار و شام میل کنید ، زیرا به دلیل وجود گوشت در آن غذای سنگینی می باشد . استفاده از سس خردل و یا سیر ترشی، همراه با این غذا انتخاب هوشمندانه ای است.

مواد مورد نیاز برای تهیه کروسان چیزبرگر

1 (8 اونس) بسته خمیر کروسان
8 برش ژامبون پخته شده
4 برش نازک پنیر چدار ، برش داده شده به صورت نواری

طرز تهیه کروسان چیزبرگر

گام اول: ابتدا فر را روشن کرده و دمای آن را روی 350 درجه فارنهایت یا 175 درجه سانتیگراد قرار دهید.

گام دوم: سپس خمیر را به 8 مثلث هم اندازه تقسیم نمایید.

گام سوم: دو نوار پنیر را درون ژامبون هایی که قبلا برش داده شده است قرار داده و لبه های ژآمبون را بر می گردانیم و روی خمیر مثلثی قرار می دهیم.

گام چهارم: سپس خمیر ها را از قسمت کلفت مثلث رول کرده تا نوک مثلث ادامه می دهیم تا شکل نان کروسانی به خود بگیرد.

گام پنجم: پس از اینکه 8 خمیر را طبق دستور پخت آماده کردید به آرامی روی سینی فر قرار داده و درون فر پیش گرم شده هدایت نمایید.

گام ششم : 15 تا 20 دقیقه اجازه دهید تا در همان دمای 175 درجه بگذارید بپزد تا رنگش طلایی شود ، سپس می توانید از فر خارج کرده و طبق سلیقه ای که دارید آنها را سرو نموده و نوش جان فرمایید.

3.2/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا