خوراک ماکارونیغذاهای اصلی

طرز تهیه پاستا اورزو با مرغ سیری به همراه آموزش پخت ساده آن

پاستا اورزو با مرغ سیری یک غذای خوش طعم و دلچسب می باشد که با رعایت کردن نکات زیر به راحتی می توانید آن را برای خانواده خود تهیه نمایید. ایتالیا از جمله کشور هایی است که همواره به هنری آشپزی و داشتن غذا های لذیذ شهرت داشته است و ذائقه ی بسیاری از مردم جهان را نیز با غذا های معروفش مانند پاستا و پیتزا تغییر داده است. پاستا اورزو با مرغ سیری یکی از خوشمزه ترین غذا ها می باشد که با انواع گوشت قابل پخت بوده ولی ما در این آموزش قصد داریم این پاستا با مرغ را به شما آموزش دهیم. اگر دوست دارید به صورت گام به گام با مواد مورد نیاز و دستور تهیه پاستا اورزو آشنا شوید ، پیشنهاد می کنیم که ما را در ادامه این مقاله آشپزی همراهی کنید.

پاستا اورزو با مرغ سیری

دستور پخت پاستا اورزو با مرغ سیری

در تهیه این پاستا از انواع ترکیبات مفید مانند سبزیجات و صیفی جات استفاده شده است. این موضوع یعنی مصرف این غذا می تواند بر روی سطح سلامت شما تاثیر مثبتی داشته باشد. علاوه بر این موضوعات، جالب است بدانید که این پاستای خوشمزه و فوق العاده ، دستور تهیه بسیار ساده ای دارد به طوری که هر کسی می تواند آن را به راحتی و با استفاده از کمترین امکانات ، در خانه آماده کند. پاستا یکی از مواد مورد استفاده در غذا های ایتالیایی می باشد که با ذائقه تمام افراد سازگار می باشد.

غذاهای همراه

پاستا اورزو با مرغ سیری یک غذا کامل برای معده های اصلی بوده و به همین دلیل شما می توانید آن را در انواع وعده های اصلی نهار و یا شام میل کنید. این غذا به دلیل اینکه جزو غذاهای فست فودی می باشد توصیه می کنیم کمتر از آن استفاده نمایید.

مواد مورد نیاز پاستا اورزو با مرغ سیری

+ 1 فنجان ماکارونی orzo پخته نشده

+ 2 حبه سیر

+ ¼ قاشق چای خوری فلفل قرمز خرد شده

+ 2 قطعه سینه مرغ بدون پوست  – برش هایی به اندازه 2 اینچ

+ 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

+ نمک واسه مزه دار کردن

+ 1 قاشق غذا خوری جعفری خرد شده خرد شده

+ 2 فنجان برگ اسفناج تازه

+ پنیر پارمسان رنده شده را برای صاف کردن

طرز تهیه پاستا اورزو با مرغ سیری

گام اول : ابتدا یک قابلمه پر از آب را روی حرارت می گذاریم و پاستا اورزو را داخل قابله می ریزیم و کمی نمک اضافه کرده و با توجه به دستور پشت بسته ماکارونی ها را می پزیم. برای اینکه پاستا ها به هم نچسبند می توانید یک قاشق چای خوری زرد چوبه نیز اضافه نمایید.

گام دوم : روغن را درون ماهی تابه ریخته و روی حرارت متوسط قرار می دهیم و سیر و فلفل قرمز را 1 دقیقه درونش تفت می دهیم. تا سیر قهوه ای شود.

گام سوم : حال مرغ های تکه شده را اضافه کرده و حدود 2 تا 5 دقیقه به همراه نمک تفت می دهیم.

گام چهارم : سپس حرارت را کاهش داده و جعفری و پاستا اورزو ها پخته شده را اضافه می کنیم.

گام پنجم : در پاسان نیز اسفناج را اضافه کرده و حدود 5 دقیقه تفت می دهیم و پاستای آماده شده را درون ظرف کشیده و سرو می کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا