غذاهای اصلیغذاهای گوشتی

طرز تهیه بوریتو با گوشت گاو

سلامی دوباره به دوستداران آشپزی.امروز ما شما را با طرز تهیه بوریتو با گوشت گاو همراهی میکنیم.این غذا،یک غذا ساده و لقمه ای یا به زبان دیگر،سر پایی است.این غذا بیشتر به عنوان یک غذای خیابانی شناخته میشود.زیرا به راحتی و سادگی پخته میشود و همچنین به دلیل لقمه ای بودن،به راحتی حمل و میل شود.

طرز تهیه بوریتو با گوشت گاو

بوریتو یک غذا مکزیکی است که حاوی نان،گوشت و انواع مختلف مخلفات میباشد.این غذا تقریبا شبیه تاکو است،با این تفاوت که شما میتوانید از انواع مخلفات در تهیه این غذا استفاده کنید.اگر به بوریتو و غذا های خیابانی علاقه دارید،مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

مواد لازم:

+ 2 قاشق غذاخوری روغن آفتابگردان

+ 1 عدد پیاز ، ریز خرد شده

+ 4 حبه سیر ، بسیار ریز خرد شده

+ 1 قاشق غذاخوری پودر زیره

+ فلفل قرمز به مقدار لازم

+ 1 قاشق غذاخوری پونه کوهی خشک شده

+ 500 گرم گوشت گاو چرخ کرده

+ 400 گرم گوجه فرنگی خرد شده

+ کمی شکر کاستور طلایی

+ 400 گرم کنسرو لوبیا سیاه یا قرمز، همراه با آب موجود در قوطی

+ 8 عدد نان تورتیلا

+ برنج پخته شده 500 گرم

+ مجموعه ای از آووکادو یا گواکامولی خرد شده ، گوجه فرنگی خرد شده ، خامه سوپ ، کاهو خرد شده ، پیاز قرمز خرد شده ، چدار رنده شده ، فلفل قرمز خرد شده و نیمی از لیمو ، برای سرو و یا تزئین

گام اول: روغن را در یک قابلمه بزرگ گرم کنید.پیازها را به مدت 8 دقیقه سرخ کنید ، سپس سیر ، ادویه جات و پونه کوهی را اضافه کنید و به مدت 1 دقیقه بپزید. به مدت 5 دقیقه،گوشت را در مخلوط بپزید و هم بزنید تا قهوه ای شود.سپس شکر را بریزید و یک دقیقه بگذارید بپزد،و سپس گوجه ها را اضافه کنید.

گام دوم: به مدت 5 دقیقه دیگر بپزید.سپس لوبیا و آب موجود قوطی را اضافه کنید.به مدت 20 دقیقه همه چیز را هم بزنید‌.میتوانید از سس مورد علاقه خود نیز استفاده کنید.

گام سوم: برای سرهم کردن بوریتوها،نان های تورتیلا را گرم کنید.مقداری برنج و گوشت گاو را بر روی نان بریزید.میتوانید از سبزیجات و یا مخلفات موردعلاقه خود در این غذا استفاده کنید.

1.4/5 - (46 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا