سوپ و سالادغذاهای اصلی

درست کردن انواع سالاد

سلامی دوباره به دوستداران آشپزی.امروز شما را با انواع سالاد آشنا میکنیم. سالاد یکی از اصلی ترین بخش یک رژیم غذایی است.همچنین یک تغذیه ی عالی برای گیاهخواران.انواع سالاد امروز ، جزو سه تا از بهترین و محبوب ترین سالاد ها هستند.در این سالادها از تازه ترین و ارگانیک ترین مواد استفاده شده است.همچنین به دلیل استفاده از میوه و سبزیجات ، حاوی مقدار زیادی ویتامین مانند آنتی اکسیدان ، فیبر ، پتاسیم ، پروتیین ، آهن فسفر و… میباشد.اگر به سالاد های بی نظیر علاقه دارید ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

سالاد اسفناج و توت فرنگی:

مواد لازم:

2 قاشق غذاخوری دانه کنجد

1 قاشق غذاخوری دانه خشخاش

1/2 فنجان شکر سفید

1/2 فنجان روغن زیتون

1/4 فنجان سرکه سفید

1/4 قاشق چایخوری پودر پاپریکا

1 قاشق غذاخوری پیاز خرد شده

10 اونس (283 گرم) اسفناج تازه

توت فرنگی نصف شده

1/4 لیوان بادام ، خرد شده

گام اول: در یک کاسه متوسط ​​، کنجد ، تخم خشخاش ، شکر ، روغن زیتون ، سرکه ، پاپریکا و پیاز را با هم مخلوط کنید. سپس به مدت یک ساعت بپوشانید و در یخچال قرار دهید..در یک کاسه بزرگ ، اسفناج ، توت فرنگی و بادام را با هم مخلوط کنید. سپس مخلوط از قبل آماده شده را روی سالاد بریزید.

سالاد مرغ:

مواد لازم:

4 فنجان گوشت مرغ پخته شده و مکعبی خرد شده
 
1 فنجان سس مایونز
 
1 قاشق چایخوری پاپریکا
 
1 فنجان زغال اخته خشک
 
1 فنجان کرفس خرد شده
 
2 پیاز سبز ، خرد شده
 
½ فنجان فلفل سبز خرد شده
 
1 فنجان سس خرد شده
 
1 قاشق چایخوری نمک

فلفل سیاه را به طعم و مزه

گام اول: در یک کاسه متوسط ​​، سس مایونز را با پاپریکا و نمک مخلوط کنید. سپس زغال اخته خشک ، کرفس ، فلفل زنگ ، پیاز و آجیل را اضافه کرده و با هم مخلوط کنید. مرغ خرد شده را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. با فلفل سیاه مزه دار کنید. 1 ساعت قبل از سرو ، سرد کنید.

سالاد سیب زمینی آلمانی:

مواد لازم:

3 فنجان سیب زمینی پوست کنده

4 برش ژامبون

1 پیاز کوچک ، تفت داده شده

1/4 فنجان سرکه سفید

2 قاشق غذاخوری آب

3 قاشق غذاخوری شکر سفید

1 قاشق چایخوری نمک

1/8 قاشق چای خوری فلفل سیاه

1 قاشق غذاخوری جعفری تازه خرد شده

گام اول: سیب زمینی ها را درون یک قابلمه قرار دهید و با آب کافی برای پوشاندن آن پر کنید. به جوش بیاورید ، و حدود 10 دقیقه بپزید ، یا تا زمانی که به راحتی با یک چنگال سوراخ شود. آبش را تخلیه کنید و کنار بگذارید تا خنک شود.ژامبون را در یک ظرف روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. سرخ کنید تا قهوه ای و شفاف شود از قابلمه جدا کرده و کنار بگذارید.

گام دوم: پیاز را به همان قابلمه اضافه کنید اگر لازم بود کمی روغن اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​بپزید تا قهوه ای شود. سرکه ، آب ، شکر ، نمک و فلفل را اضافه کنید. به جوش بیاورید ، سپس سیب زمینی ها و جعفری را اضافه کنید. نیمی از ژامبون را خرد کنید. سپس به یک ظرف سرو منتقل کنید. ژامبون باقی مانده را روی سالاد ریخته و گرم سرو کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا