انواع سوپغذاهای اصلی

طرز تهیه سوپ قارچ

سلام به دوستداران آشپزی و انواع سوپ.دستور پخت امروز ما،طرز تهیه سوپ قارچ است. سوپ قارچ یک سوپ بسیار کم کالری،لذیذ و خوشمزه، سبک و بسیار ساده است که می‌توان به راحتی در منزل تهیه کرد. همانطور که گفتیم این سوپ بسیار کم کالری است که شما می توانید در رژیم غذایی خود از آن استفاده کنید. شما می توانید این سوپ را با نان و یا بدون نان سرو کنید.

طرز تهیه ی سوپ قارچ

این سوپ می تواند به عنوان پیش غذا و میان وعده سرو شود. این سوپ با هر ذائقه ای سازگار است و می توان برای هر سنی،برای ورزشکاران و یا کودکان سرو کرد‌. این سوپ بسیار آسان است که شما می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید .اگر به این سوپ علاقه دارید مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

مواد لازم:

+ کره 90 گرم

+ 2 پیاز متوسط،خرد شده به اندازه متوسط

+ 1 حبه سیر،خرد شده

+ 500 گرم قارچ ، ریز خرد شده

+ 2 قاشق غذاخوری آرد ساده

+ 1 لیتر عصاره مرغ گرم

+ 1 عدد برگبو

+ 4 قاشق غذاخوری خامه سبک

+ مقداری جعفری برای سرو

دستور پخت:

گام اول: کره را در یک قابلمه بزرگ گرم کنید و پیاز و سیر را بپزید تا نرم شود اما قهوه ای نباشد ، حدود 8-10 دقیقه.

گام دوم: قارچ ها را اضافه کرده و برای از 3 دقیقه دیگر روی حرارت زیاد بپزید تا نرم شوند.روی آرد بپاشید و هم بزنید تا ترکیب شود.عصاره مرغ را اضافه کنید.سپس مخلوط را به جوش بیاورید،سپس برگ بو را اضافه کنید و برای 10 دقیقه دیگر بجوش بیاورید.

گام سوم: برگ بو را برداشته و دور ریخته و سپس مخلوط قارچ را از روی شعله بردارید و با استفاده ازهمزن دستی، مخلوط قارچ را هم بزنید تا صاف و یکدست شود.سوپ را به آرامی گرم کنید و خامه را اضافه کنید و هم بزنید. اگر دوست دارید،با جعفری تزئین کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا