انواع نوشیدنی هاشربت | نوشیدنی سرد | نوشیدنی گرمغذاهای اصلی

طرز تهیه ی انواع قهوه

قهوه یکی از بهترین و محبوب ترین نوشیدنی هاست.اما همانند چیز های دیگر ، زیادش ضرر دارد.قهوه به این دلیل مقوی است که دارای کافیی است که برای بدن نیاز است.از قهوه ، بیشتر صبح هنگام مصرف میشود . به دلیل برطرف کردن خواب آلودگی شخص.امروز انواع قهوه را به شما آموزش میدهیم و امید واریم از این قهوه ها در سایت آشپزی ها لذت تمام را ببرید.

کاپوچینو:

+ 18 گرم پودر قهوه اسپرسو دوبل

+ شیر 150 میلی لیتر + کفش

+ پودر کاکائو (اختیاری برای تزیین)

گام اول: با استفاده از دستگاه قهوه حدود 35 میلی لیتر اسپرسو درست کنید و آن را داخل فنجان بریزید.شیر را بجوشانید تا در بالای آن حدود 4-6 سانتی متر کف وجود داشته باشد. همانند تصویر حدود 3-4 لیوان را با شیر وبیشتر با کف پرکنید.هنگامی که دستگاهی که شیر را با آن میریزید ، تقریباً سطح قهوه را لمس می کند ، آن را کج کنید . در صورت تمایل سطح آن را با کمی پودر کاکائو تزیین کنید کنید.

لاته:

اسپرسو آسیاب شده 18 گرم

250 میلی لیتر شیر

گام اول: با استفاده از دستگاه قهوه حدود 35 میلی لیتر اسپرسو درست کنید و آن را داخل فنجان بریزید.شیر را بجوشانید تا در بالای آن حدود 2-3 سانتی متر کف وجود داشته باشد. همانند تصویر حدود 3-4 لیوان را با شیر وبیشتر با کف پرکنید.هنگامی که دستگاهی که شیر را با آن میریزید ، تقریباً سطح قهوه را لمس می کند ، آن را کج کنید . در صورت تمایل سطح آن را با کمی پودر کاکائو تزیین کنید کنید.

از انواع قهوه لذت ببرید.

2.6/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا