انواع سوپغذاهای اصلی

طرز تهیه ی سوپ بروکلی و پنیر

سلامی دوباره به دوستداران آشپزی.امروز برای شما یک سوپ لذیذ و خوشمزه را آماده کرده ایم به اسم سوپ بروکلی و پنیر.طرز تهیه ی سوپ بروکلی و پنیر بسیار ساده است.این سوپ یک سوپ مناسب برای هوای سرد و یک روز سرد است.به دلیل وجود بروکلی در این سوپ انواع ویتامین و مواد معدنی مانند آنتی اکسیدان،ویتامین C ،A میباشد. یه دلیل وجود پنیر در این سوپ ، حالت خامه ای مانند پیدا کرده است.برای دستیابی به دستور پخت این سوپ لذیذ،مقاله ی آشپزی ما را دنبال دنبال کنید.

طرز تهیه ی سوپ بروکلی و پنیر

میخواهیم سوپ خوشمزه معرفی کنیم که هم محبوب و هم بسیار مقوی است همراه باشید تا طرز پخت ساده آن را آموزش می دهیم .

مواد لازم:

+ روغن زیتون

+ 4 کلم بروکلی ، به قطعات 1 اینچی برش خورده شده

+ فلفل سیاه و نمک به مقدار لازم

+ 1 پیاز کامل ، تفت داده شده

+ 133 گرم کره بدون نمک

+ 1/3 فنجان آرد همه منظوره

+ 4 فنجان شیر

+ جوز هندی

+ 3 فنجان پنیر رنده شده (چدار معتدل ، چدار تیز و غیره)

+ 1 فنجان عصاره مرغ ، اختیاری

گام اول: فر را از قبل گرم کنید تا 375 درجه فارنهایت گرم کنید.2 فنجان سر بروکلی را برداشته ، به نصف برش بزنید ، روغن زیتون اضافه کنید و نمک و فلفل بپاشید.سپس بروکلی را روی یک کاغذ روغنی بریزید و بپزید تا زمانی که شروع به ترد شدن کند و کمی قهوه ای شود.

گام دوم: کره را در یک ماهیتابه روی حرارت متوسط ​​آب کنید. پیازها را اضافه کرده و بپزید تا نرم شوند ، 3 تا 4 دقیقه. آرد را نیز اضافه کنید. هم بزنید تا ترکیب شود و آرد جذب نشود و بوی کمی نان تست بدهد ، 1 دقیقه یا بیشتر. شیر را اضافه کنید. سپس جوز هندی ، کلم بروکلی ، کمی نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید. در قابلمه را بگذارید و حرارت را کم کنید. تا زمانی که کلم بروکلی نرم شود ، 20 تا 30 دقیقه بپزید و گاهی مخلوط کنید. سپس پنیر را نیز اضافه کنید و بگذارید آب شود.

گام سوم: در صورت نیاز با نمک و فلفل طعم دار کنید. سوپ را همانطور که هست سرو کنید به مخلوط کن انتقال دهید و کاملاً پوره کنید.اگر در مخلوط کن سرد شد سوپ را بر روی حرارت برگردانید تا دوباره گرم شود. با کلم بروکلی یا پنیر رنده شده سرو کنید.همانند تصویر.

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا