انواع پیش‌غذاانواع سوپغذاهای اصلی

طرز تهیه ی سوپ کرفس

سلام به دوستداران آشپزی و انواع سوپ.دستور پخت امروز،طرز تهیه ی سوپ کرفس است.کرفس خواص بسیاری دارد،مانند آنتی اکسیدان و ویتامین های k، c، b6 ،مس،سدیم،کلسیم،پتاسیم و فیبر است.همچنین آکنه و جوش را از بین میبرد،جوان کننده و روشن کننده ی پوست است و هزاران خواص دیگر دارد.به همین دلیل شما میتوانید آن را در رژیم غذایی خود استفاده کنید.این سوپ میتواند یک پیش غذا و یا یک میان وعده ی بسیار ساده و مقوی باشد.اگر به این سوپ علاقه دارید و میخواهید که یک میان وعده ی سالم و مقوی بخورید،مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی سوپ کرفس

امروزه سوپ به عنوان یک پیش غذای عالی طرفداران زیادی دارد و در خانواده های ایرانی بسیار پخته می شود از این رو میتوان همیشه در سفره ها این پیش غذا را مشاهده کرد. امروز در این مطلب از آشپزی ها شما را با طرز پخت سوپ کرفس آشنا میکنیم.

مواد لازم:

+ 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

+ 300 گرم کرفس،قطعه قطعه شده

+ 1 حبه سیر

+ 200 گرم سیب زمینی ، پوست کنده و خرد شده

+ 500ml عصاره سبزیجات

+ شیر 100 میلی لیتر

+ نان،برای سرو

طرز تهیه ی سوپ کرفس:

گام اول: روغن را در یک قابلمه بزرگ روی حرارت متوسط ​​گرم کنید ، سپس کرفس ، سیر و سیب زمینی را در روغن بریزید.آب و نمک را اضافه کرده و به مدت 15 دقیقه بپزید،مرتباً هم بزنید و در صورت شروع به چسبیدن آب کمی بیشتر آب اضافه کنید.

گام دوم: سپس سبزیجات بریزید و به جوش بیاورید ، سپس گرما را کم کنید و به مدت 20 دقیقه بجوشانید تا سیب زمینی ها از انقدر نرم شوند که در سوپ از بین بروند و کرفس نرم شود.برای پوره کردن سوپ از مخلوط کن استفاده کنید ، سپس شیر را ریخته و دوباره مخلوط کنید.با نان سرو کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا