خوراک ماکارونیغذاهای اصلی

طرز تهیه ی لازانیا ی مکزیکی

سلام به دوستداران آشپزی.دستور پخت امروز را به طرز تهیه ی لازانیا ی مکزیکی اخنصاص داده ایم.این غذا یکی از بهترین و محبوب ترین غذا ها در مکزیک است که در بیشتر رستوران ها تهیه و سرو میشود.این غذا بسیار ساده و راحت است که میتوانید به راحتی در منزل تهیه کنید.ولی مشکل بیشتر مردم ، در جوشاندن لازانیا است.برای جوشاندن باید بدانید که چند دقیقه در آب قرار داده اید.همچنین باید مواظب باشید تا بیش از نجوشد.اگر به این غذا بسیار لذیذ و خوشمزه علاقه دارید ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی لازانیا ی مکزیکی

مواد لازم:

3 قاشق غذاخوری روغن زیتون

907 گرم سینه مرغ ریش ریش شده

2 قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز

2 قاشق چایخوری زیره

1/2 پیاز قرمز ، خرد شده

1 عدد کنسرو لوبیای سیاه

1 فنجان سس تاکو

1 فنجان کنسرو ذرت

نمک به مقدار لازم

2 و 1/2 فنجان پنیر چدار خرد شده

لازانیا

2 پیازچه ، ریز خرد شده

گام اول: فر را از قبل گرم کنید تا 425 درجه فارنهایت . یک قابلمه بزرگ را روی حرارت متوسط ​ ​​گرم کنید. 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه کنید. مرغ ، فلفل ، زیره و پیاز را اضافه کنید. مرغ را به مدت 5 دقیقه بپزید. سس تاکو را اضافه کنید. لوبیای سیاه و ذرت را نیز اضافه کنید. این مخلوط را به مدت 2 تا 3 دقیقه دیگر بپزید و سپس با نمک طعم دار کنید.

گام دوم: یک ظرف پخت کم عمق را با روغن زیتون ، حدود 1 قاشق روغن آغشته کنید. لازانیا را در ظرف قرار دهید و لایه هایی از گوشت و لوبیا و پنیر بریزید، سپس این کار را تکرار کنید تا به 3 لایه برسد ، سپس پنیر بریزید. لازانیا را 12 تا 15 دقیقه بپزید تا پنیر طلایی و آب شود. با پیازچه ها تزیین کنید و سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا