خوراک ماکارونیغذاهای اصلی

طرز تهیه ی پاستا قارچ و نخود فرنگی

سلامی دوباره به دوستداران آشپزی. امروز برای شما یک پاستا تهیه کردیم به اسم پاستا با قارچ و نخود فرنگی که طعم بسیار لذیذی دارد.پاستا یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین غذا ها در سراسر دنیا است که به روش های مختلفی تهیه و سرو میشود. پاستا یکی از قدیمی ترین غذا هاست که با انواع تاپینگ و مواد تهیه میشود.شما میتوانید در همه ی وعده های غذایی بجز صبحانه تهیه و سرو کرد. همچنین این غذا یک غذای کامل است همراه با مواد مقوی زیاد.اگر به طرز تهیه ی پاستا قارچ و نخود فرنگی علاقه دارید مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی پاستا قارچ و نخود فرنگی

مواد لازم:

1 بسته پاستا

2 قاشق غذاخوری کره بدون نمک

3 فنجان مخلوط قارچ ، تمیز و خرد شده

4 گوجه فرنگی گیلاسی ، نگینی خرد شده

2 فنجان نخود فرنگی منجمد

1/2 فنجان خامه سنگین زده شده

4 اونس پنیر ماسکارپونه

1 فنجان پنیر پارمسان ، رنده شده

453 گرم پنیر موزارلا

4 قاشق چایخوری فلفل سیاه

گام اول: یک قابلمه را با آب نمک ملایم پر کنید و به نقطه جوش برسانید. ماکارونی ها را در آب ریخته و تا مرتبا هم بزنید. ماکارونی ها را به مدت 9 تا 12 دقیقه بپزید . سپس تخلیه کنید و بگذارید خنک شود.در یک ماهیتابه بزرگ ، کره را روی حرارت متوسط ​​ذوب کنید.

گام دوم: قارچ های خرد شده را اضافه کنید و به مدت 1 دقیقه بپزید کنید. گوجه فرنگی و نخود فرنگی را هم اضافه کنید. سپس خامه سنگین ، ماسکارپونه ، پارمسان و موزارلا را اضافه کنید. هم بزنید تا به خوبی ترکیب شوند.ماکارونی ها را داخل سس بریزید و با نمک و فلفل طعم دار کنید. بلافاصله سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا