انواع خوراک مرغخوراک مرغ و پرندهغذاهای اصلی

طرز تهیه ی پای مرغ اسپانیایی

با سلام به دوستداران آشپزی.از آنجایی که غذا های اسپانیایی ، محبوبیت بسیاری دارند ، غذای امروز را به پای مرغ اسپانیایی اختصاص دادیم. این پای ، با بقیه ی پای ها از نظر شکل فرق دارد.ولی شما میتوانید همانند پای های دیگر ، تهیه و سرو کنید.این غذا به دلیل دارا بودن مرغ ، حاوی پروتیین است که برای بدن و سلامتی امری مهم است.این غذا را با نان و یا بدون نان نیز میتوان سرو کرد و همچنین این غذا ، برای هر ذایقه ای مناسب است.اگر میخواهید طرز تهیه ی پای مرغ را یاد بگیرید ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

پای مرغ اسپانیایی

مواد لازم:

سیب زمینی 1 کیلوگرم ، خرد شده

3 قاشق غذاخوری پاپریکا(در صورت وجود از پاپریکای دودی استفاده کنید)

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

2 پیاز،بریده شده

2 حبه سیر ، خرد شده

800 گرم گوجه فرنگی خرد شده

300 گرم مرغ پخته شده ، خرد شده

140 گرم فلفل برشته شده ، خرد شده

مقداری زیتون،نصف شده

گام اول: فر را تا 200 درجه سانتیگراد گرم کنید. سیب زمینی ها را به مدت 15-20 دقیقه جوشانده تا زمانی که بپزند.به ماهیتابه برگردانید سپس به پوره تبدیل کنید ، سپس با مقداری چاشنی و 2 قاشق چایخوری پاپریکا مخلوط کنید.

گام دوم: روغن را در یک ماهیتابه گرم کنید ، سپس پیاز و سیر را برای چند دقیقه سرخ کنید تا نرم شوند. پاپریکای باقیمانده را اضافه کنید و به مدت 1 دقیقه هم بزنید ، گوجه فرنگی ها را اضافه کنید ، سپس ، بجوشانید . درون یک ظرف بریزید ، سپس مرغ ، فلفل ، زیتون و مقداری چاشنی هم بزنید.به مدت 15 دقیقه بپزید تا زمانی که طلایی شود.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا