غذاهای اصلیکیک و شیرینیمنوی صبحانه

طرز تهیه ی پنکیک بلوبری

سلامی دوباره به دوستداران آشپزی و شیرینی پزی.امروز شما را با طرز تهیه ی پنکیک بلوبری آشنا میکنیم.این پنکیک با داشتن بلوبری ، یکی از محبوب ترین نوع پنکیک است.گرچه شما میتوانید از میوه مورد علاقه خود نیز استفاده کنید و یا میتوانید با چند نوع میوه تهیه کنید.پنکیک یکی از محبوب ترین صبحانه هاست که به سفره و صبحانه ی شما رنگ و تنوع میبخشه.اگر به این پنکیک های نرم و دلچسب علاقه دارید،مقاله آشپزی ما دنبال کنید.

طرز تهیه ی پنکیک بلوبری

مواد لازم:

200 گرم آرد

1 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر

1 عدد تخم مرغ

300 میلی لیتر شیر

کره

150 گرم بلوبری

روغن آفتابگردان یا کمی کره برای پخت و پز

شربت افرا

گام اول: 200 گرم آرد ،1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر و کمی نمک را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید.سپس 1 عدد تخم مرغ را با 300 میلی لیتر شیر داخل مواد خشک ریخته و هم بزنید تا یک خمیر صاف ضخیم ایجاد شود.

گام دوم: سپس کره را آب کرده و به مخلوط اضافه کنید و مخلوط کنید ، و به آرامی نیمی از 150 گرم بلوبری را اضافه کنید.یک قاشق چایخوری روغن آفتابگردان یا کمی کره را در یک ماهیتابه نچسب گرم کنید.یک قاشق غذاخوری بزرگ از خمیر را داخل تابه بریزید و تا زمانی که پنکیک های طلایی و زیبا داشته باشد بپزید.

گام سوم: حدود 3 دقیقه ​​بپزید تا حباب های کوچک روی سطح هر پنکیک ظاهر شوند ، سپس 2-3 دقیقه دیگر سمت دیگر را بپزید تا طلایی شود.هنگام پخت بقیه خمیر ، روی پنکیک ها را با کاغذ آشپزخانه بپوشانید تا گرم بمانند.سپس با شربت افرا و بقیه ی بلوبری ها را سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا