غذاهای اصلیمنوی صبحانه

طرز تهیه ی پنکیک

صبحانه یکی از اساسی ترین وعده برای هر فردی است.از این رو ما یک صبحانه متفاوت را به شما آموزش میدهیم.دستور غذا ی امروز طرز تهیه ی پنکیک است.دستور پخت این پنکیک بسیار ساده و آسان است و به سفره های شما رنگ بیشتری میبخشد.این پنکیک را میتوانید با عسل،شربت افرا و یا چیزی که دوست دارید سرو کنید.حتی میتوانید از انوع میوه نیز برای تزیین استفاده کنید.اگر به طرز تهیه ی پنکیک علاقه دارید،مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی پنکیک

یکی از لذیذترین و محبوب ترین غذاهایی که در اکثر کشورها مصرف می شود پنکیک است و بیشتر در وعده صبحانه جای خود را در سفره ها تثبیت کرده است همراه باشید تا با دستور پخت این پنکیک خوشمزه آشنا شوید. و در منزل برای خانواده یا میهمانهای خود سرو کنید تا از خوردن آن لذت ببرند.

مواد لازم:

+ 100 گرم آرد

+ 2 تخم بزرگ

+ 300 میلی لیتر شیر

+ 1 قاشق غذاخوری آفتابگردان یا روغن نباتی ، به علاوه کمی اضافی برای سرخ کردن

+ نکتار لیمو ، برای خدمت (اختیاری)

+ شکر ، برای سرو (اختیاری)

گام اول: 100 گرم آرد ساده ، 2 عدد تخم مرغ بزرگ ، شیر 300 میلی لیتر ، 1 قاشق غذاخوری روغن آفتابگردان یا روغن نباتی و کمی نمک را درون یک کاسه بریزید ، سپس هم بزنید تا صاف و یکدست شوند.

گام دوم: یک ماهیتابه متوسط را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و کمی چرب کنید6.پنکیک های خود را به مدت 1 دقیقه از هر طرف بپزید تا طلایی شوند.سپس با نکتار های لیمو و شکر یا مواد مورد علاقه خود سرو کنید.

پنکیک صبحانه آماده شده است و می توانید نوش جان کنید. با توجه به خوشمزه بودن آن و همچنین طرز درست کردن راحت و ساده آن اکثرا در کشورهای مختلف در صبحانه سرو می شود و یک غذای محبوب بین خانواده‌ها است.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا