تازه های آموزش شیرینی پزیغذاهای اصلیکیک و شیرینی

طرز تهیه ی شیرینی کراسنت فرانسوی

کروسانت، یک شیرینی کلاسیک فرانسوی هست که به صورت هلالی شکل می گیرند. هنگامی که خودتان آنها را درست می کنید ، از مواد سالم مانند کره و شیر طبیعی و ارگانیک استفاده میکنید. کروسانت ها در دسته ی شیرینی های چند لایه قرار می گیرند. این بدان معنی است که خمیر بارها و بارها جمع می شود، و کره بین هر لایه نازک بافتی قرار می گیرد. برای آشنایی با طرز تهیه ی کراسنت یک شیرینی فرانسوی، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی کراسنت یک شیرینی فرانسوی است که محبوبیت بسیاری در سراسر جهان دارد. این شیرینی بیشتر با چای و یا قهوه سرو میشود.

طرز تهیه ی کراسنت یک شیرینی فرانسوی

مواد لازم:

4 فنجان آرد همه منظوره

1/3 فنجان شکر

4 قاشق چای خوری مخمر خشک فعال

2/4 قاشق چایخوری نمک

1 و 1/4 فنجان کره بدون نمک، سرد

1 فنجان شیر (شما ممکن است به اندازه 1 و 1/4 فنجان احتیاج داشته باشید)

مخلوط 1 عدد تخم مرغ بزرگ زده شده با یک قاشق چایخوری آب

دستور پخت:

گام اول: آرد ، شکر ، مخمر و نمک را در یک کاسه بزرگ قرار داده و با هم بزنید تا ترکیب شود.کره را به خلال های ضخیم 1/8 اینچ بریزید و در مخلوط آرد بریزید تا تا به خوبی مخلوط شوند.

گام دوم: شیر را اضافه کرده و هم بزنید تا یک خمیر سفت به دست آید.خمیر را محکم در بسته بندی پلاستیکی بپیچانید و به مدت 1 ساعت خنک کنید. زمانی که خمیر آماده شد، روی یک سطح صاف ،آرد بزنید و خمیر را به شکل مستطیل دراز درآورید.

گام سوم: آن را به صورت سوم تا کنید (مانند نامه) ، 90 درجه چرخانید و 4 تا 6 بار دیگر تکرار کنید ، یا تا زمانی که خمیر دارای رگه های زیادی از کره باشد اما صاف و صاف باشد. (اگر در هر نقطه کره شروع به نرم شدن کرد ، آن را در یخچال یا فریزر تا سفت نگه دارید).

ادامه:

گام چهارم: خمیر را با یک پلاستیک بپیچید و1 ساعت دیگر خنک کنید، سپس خمیر را به نصف تقسیم کرده و هر قسمت را به ضخامت حدود 1/8 اینچ ، به شکل مستطیل بلند (تقریباً 10 اینچ عرض به طول 22 اینچ) درآورید. اکنون خمیر را به مثلث های بلند و لاغر (تقریباً 5 اینچ در انتهای عرض) برش دهید.

گام پنجم: انتهای گسترده ای از هر مثلث را با یک برش 1/2 اینچ بریدید ، سپس از انتهای گسترده به انتهای اشاره شده بپیچید. { همانند شکل درآورید }

گام ششم: سپس روی یک سینی پخت که با کاغذ روغنی پو شیده شده است قرار دهیدو با پلاستیک روی خمیر را بپوشانید. به مدت 2 ساعت اجازه دهید تا همان طور بمانند.فر را تا 375 درجه فارنهایت گرم کنید و روی کراسنت ها، با براش تخم مرغ بزنید.برای 15 تا 20 دقیقه یا تا زمانی که پف کنند، قهوه ای طلایی و پوسته پوسته شود بپزید.

3/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا