غذاهای اصلیکیک و شیرینی

طرز تهیه ی کیک با بیسکویت oreo

کیک با بیسکویت Oreo ترکیب کاملی از کیک شکلاتی فوق العاده مرطوب از ابتدا با لعاب کره ای شیرین است که با کوکی های Oreo خرد شده تهیه شده است. کیک Oreo یک کیک شکلاتی مرطوب است که با خامه کره ای تشکیل شده است که با خرده کوکی های Oreo مخلوط شده است. این یک نسخه از کیک شکلاتی یکی از محبوب ترین نوع برای همه ی افراد میباشد. برای تزئین کیک توصیه می کنم مقداری Oreos را در کنار آن صرفه جویی کنید.می توانید برای این دستورالعمل از خامه شکلات استفاده کنید. برای آشنایی با طرز تهیه ی این کیک لذیذ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی کیک با بیسکویت oreo

طرز تهیه ی کیک با بیسکویت oreo

2 فنجان شکر
1 و 3/4 فنجان آرد
1 فنجان پودر کاکائو بدون شکر
2 و 1/2 قاشق چایخوری بیکینگ پودر
1 و 1/2 قاشق چایخوری جوش شیرین
1 قاشق چایخوری نمک
2 عدد تخم بزرگ
1 فنجان شیر
1/2 فنجان روغن
1 قاشق غذاخوری عصاره وانیل
1 فنجان قهوه داغ می توانید آب جوش را جایگزین کنید

برای خامه:

1 و 1/2 فنجان کره بدون نمک
6 فنجان پودر قند
1/3 لیوان شیر
1 فنجان بیسکویت oreo به خوبی خرد شده
1 قاشق غذاخوری وانیل

گام اول: فر را تا 350 درجه فارنهایت یا 180 درجه سانتی گراد گرم کنید. دو قالب کیک 9 اینچی را چرب کنید. در مخلوط کن ایستاده با سرعت کم شکر ، آرد ، پودر کاکائو ، بیکینگ پودر، جوش شیرین و نمک را با هم مخلوط کنید.

گام دوم: در یک کاسه کوچک تخم مرغ ، شیر ، روغن و وانیل را با هم مخلوط کرده و سپس آن را به مخلوط پایه با سرعت کم و متوسط ​​اضافه می کنیم تا کاملاً ترکیب شود و در آخر با دقت داخل آب اضافه کرده و با دست هم بزنید تا فقط ترکیب شود (میکسر را روشن نکنید).

گام سوم: نیمی از خمیر را در هر یک از قابلمه ها بریزید و به مدت 30-35 دقیقه بپزید سپس خارج کنید، بگذارید کاملا خنک شود و با خامه ی شکلات تزیین کنید. برای درست کردن خامه، کره را به مدت 30 ثانیه در مخلوط کن با سرعت متوسط ​​به هم بزنید تا سبک و خامه ای شود سپس شکر و شیر و بیسکویت پودر شده را به مقدار مناسب اضافه کنید.

گام چهارم: سپس وانیل را اضافه کنید و مخلوط کنید تا زمانی که ترکیب شوند. قبل از تزیین کردن کیک با خامه، هر دو خامه و کیک را به دوساعت در یخچال قرار دهید بعد میتوانید با خامه، تزیین کنید و اگر دوست داشتید از بیسکویت نیز همانند تصویر استفاده کنید.

3.2/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا