غذاهای اصلی

طرز تهیه ی کیک هلو

کیک ها یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین دسر ها در سراسر جهان است.به همین دلیل شما را با یک دسر لذیذ و خوشمزه ی دیگر آشنا میکنیم. و آن طرز تهیه ی کیک هلو است.هلو ، جزو میوه هایی است که طعم خاصی به کیک میدهد. هلو دارای مقدار زیادی ویتامین ب ، پتاسیم ، آهن است.همچنین از سرطان جلوگیری میکند ، به شادابی و تراوت پوست کمک میکند ، دیابت را درمان میکند ، به سلامت چشم کمک میکند و هزاران خاصیت دیگر.اگر دستور پخت این کیک لذیذ و خوشمزه علاقه دارید ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی کیک هلو

انواع شیرینی وجود دارد که دستور پخت ساده را نیز دارا می باشد کیک هلو با مزه خاص خود می تواند یکی از دسرهای خوب برای شب های بلند پاییز باشد در خانه با روش های اسان آماده کنید نوش جان فرمایید

مواد لازم:

2/3 لیوان کره

1 لیوان شکر سفید

3/4 فنجان شیر

1 فنجان آرد همه منظوره

1/4 قاشق چای خوری نمک

2 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

425 گرم هلو خرد شده

دستور پخت:

گام اول: فر را تا 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک قالب کیک 8×8 اینچ را کمی چرب کنید. سپس شکر و کره را با هم مخلوط کنید تا خامه ای شوند.

گام دوم: اکنون آرد ، شیر ، نمک و بیکینگ پودر را به مخلوط شکر و کره اضافه کنید. خوب مخلوط کرده و داخل قالب کیک از قبل آماده شده بریزید. میوه را به طور منظم روی قسمت بالای خمیر بچینید و اگر هنگام خرد کردن هلو ، آبش درآمد ، روی کیک بریزید.

گام سوم: در فر در دمای 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) به مدت 50 دقیقه یا تا زمانی که کاملاً قهوه ای شود ، پخت کنید. اگر دوست داشتید با خامه تزئین کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا