انواع کیک و کیک بستنیغذاهای اصلیکیک و شیرینی

دستور پخت کیک وانیلی

سلام به دوستداران آشپزی و انواع کیک. امروز شما را با طرز تهیه ی کیک وانیلی آشنا میکنیم. کیک وانیلی، یک کیک پایه میباشد که بیشتر از کیک های دیگر تهیه و سرو میشود. از این کیک میتوانید به عنوان دسر و یا در مهمانی ها و جشن ها استفاده و سرو کنید که باب میل همه باشد. کیک های وانیلی و شکلاتی از محبوب ترین نوع کیک ها میباشند که در سراسر جهان تهیه و سرو میشود که طرفداران بسیاری نیز داردند. برای آشنایی با طرز تهیه ی این کیک لذیذ و خوشمزه، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

کیک وانیلی و کیک شکلاتی دو تا از محبوب ترین کیک ها در سراسر جهان میباشند که طرفداران بسیاری دارند.برای آشنایی با این دستور پخت ما را همراهی کنید.

طرز تهیه ی کیک وانیلی

1 فنجان شکر سفید

1/2 فنجان کره

2 عدد تخم مرغ

2 قاشق چایخوری عصاره وانیلی

1/2 فنجان آرد همه منظوره

1 و 3/4 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

1/2 فنجان شیر

گام اول: فر را از قبل تا 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک قالب 9×9 اینچی را چرب کرده و آرد بزنید. در یک کاسه متوسط ​​، شکر و کره را با هم مخلوط کنید. سپس تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید، بعد در وانیل را اضافه کنید.

گام دوم: آرد و بیکینگ پودر را با هم ترکیب کنید، به مخلوط کره اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. در آخر شیر را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شوند. خمیر را درون قالب آماده بریزید. 30 تا 40 دقیقه در فر از قبل گرم شده بپزید. برای کیک ها ، اگر دارید کاپکیک کیپزید، 20 تا 25 دقیقه بپزید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا