انواع سوپغذاهای اصلی

سوپ لپه کانادایی

سلام به دوستداران آشپزی و انواع سوپ و آش. امروز شما را با طرز تهیه ی سوپ لپه کانادایی آشنا میکنیم. این سوپ، یکی از غذا ها و سوپ های محبوب و لذیذ کانادایی میباشد که به دلیل داشتن محبوببیت زیاد در بیشتر کشور ها از جمله قسمت هایی از آمریکا. این سوپ از لپه، سیب زمینی، پیاز و… تهیه میشود. برای آشنایی با طرز تهیه ی سوپ لپه کانادایی لذیذ و بسیار خوشمزه، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی سوپ لپه کانادایی

طرز تهیه ی سوپ لپه کانادایی

مواد لازم:

2 و1/4 لیوان لپه

2 لیتر آب سرد

1 و 1/2 پیمانه استخوان دنده

پیاز عدد 2 ، اسلایس شده

1/2 قاشق چایخوری نمک

1/4 قاشق چای خوری فلفل سیاه

کمی خشک شده مرزنگوش

3 ساقه کرفس خرد شده

3 عدد هویج خرد شده

1 عدد سیب زمینی خرد شده

گام اول: در یک قابلمه بزرگ ، لپه ها را با 2 لیتر آب بپوشانید و به مدت یک شب خیس کنید. اگر به روش سریع تری احتیاج دارید ، لپه ها را به آرامی به مدت 2 دقیقه بجوشانید، و سپس برای یک ساعت خیس کنید.

گام دوم: بعد از اینکه لپه ها خیس شدند، آبشرا عوض کنید و 2 لیتر دیگر بریزید و بعد استخوان دنده، پیاز، نمک، فلفل و مرزنگوش را اضافه کنید. در قابلمه را بگذارید، جوش بیاورید و سپس 1 و 1/2 ساعت بجوشد و گاهاً هم بزنید.

گام سوم: استخوان را بردارید. گوشت روی دنده را خرد کنید و به سوپ بازگردانید. اکنون کرفس، هویج و سیب زمینی را اضافه کنید. به مدت 30 تا 40 دقیقه به آرامی بدون گذاشتن در قابلمه بپزید یا تا زمانی که سبزیجات لطیف شوند، بپزید.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا