انواع بیسکویتغذاهای اصلی

طرز تهیه ی بیسکویت

سلام به دوستداران آشپزی و انواع شیرینی و بیسکویت. از جایی که بیسکوییت و انواع شیرینی طرفدار بسیاری دارد، تصمیم گرفتیم که دستور پخت امروز را به طرز تهیه ی بیسکویت اختصاص دهیم. شاید به نظر شما عجیب باشد ولی شکل این بیسکوییت با بیسکوییت های دیگر، فرق دارد. این نوع بیسکویت همچنین نوع ساده ی آن میباشد و به زمان زیادی برای پخت نیاز ندارد. برای آشنایی با این دستور پخت لذیذ و بسیار خوشمزه، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی بیسکویت به ساده ترین روش صورت میگیرد و بهزمان خیلی کمی هم نیاز دارد. شما میتوانید این بیسکوییت های لذیذ را با کره و یا مربا سرو کنید.

طرز تهیه ی بیسکویت خوشمزه مجلسی

دستور پخت این بیسکوییت بسیار ساده و راحت میباشد که میتوانید در منزل در کمترین زمان ممکن تهیه و سرو کنید و لذت ببرید. همانطور که گفتیم، شکل این بیسکوییت با دیگر بیسکوییت ها متفاوت است. این به این دلیل است که خمیر گرد برش خرده است. برای آشنایی با این دستور پخت، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

مواد لازم:

2 فنجان آرد همه منظوره

1 قاشق چایخوری شکر

1 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر

1 قاشق چایخوری نمک

8 قاشق غذاخوری کره ، مکعب

شیر 3/4 فنجان

گام اول: در یک کاسه بزرگ آرد ، شکر ، بیکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. کره را درون مخلوط کن بریزید و کمی هم بزنید تا زمانی که به گلوله های درشت تبدیل شوند که شبیه دانه های ذرت میباشد.

گام دوم: با مخلوط آرد یک چاله مانند درست کنید و به آرامی شیر را در وسط آرد اضافه کنید. با انگشتان خود خمیر را ورز دهید و در صورت لزوم شیر اضافه کنید. خمیر را روی یک سطح آرد زده، ریخته و به ضخامت مورد نظر بچرخانید. به دایره های کوچک برش بزنید.

گام سوم: سپس روی سینی پخت که از قبل با کاغذ روغنی پوشانده اید، قرار دهید و تا زمانی که قهوه ای طلایی شوند، بپزید. اگر دوست دارید با کره و یا مربا سرو کنید.

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا