انواع سوپغذاهای اصلی

طرز تهیه ی سوپ لوبیا سفید

سوپ یکی از محبوب ترین غذا ها بخصوص در هوای سرد میباشد. سوپ تنوع بسیاری دارد و به روش های مختلفی تهیه و سرو میشود. امروز شما را با یکی از ساده ترین و لذیذ ترین نوع سوپ آشنا میکنیم و آن طرز تهیه ی سوپ لوبیا سفید است. این سوپ یکی از مقوی ترین سوپ هاست به دلیل داشتن لوبیا سفید که حاوی مقدار زیادی منگنز و مس و فیبر و ویتامین B۱  است.اگر رژیم غذایی خواصی برای لاغری یا سلامتی دارید ، این سوپ میتواند یک پیشنهاد عالی برای شما باشد. برای آشنایی با دستور پخت این سوپ مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی سوپ لوبیا سفید

مواد لازم:

4 قاشق غذاخوری روغن زیتون

1 عدد پیاز بزرگ خرد شده

3 عدد ساقه کرفس خرد شده

مقداری نمک

2 عدد کنسرو لوبیای سفید آبکش شده

4 فنجان عصاره مرغ

1 12 اونسی فلفل ذلمه ای قرمز بدون تخم

5 حبه سیر رنده شده

1/4 فنجان جعفری تازه خرد شده

1 دسته اسفناج ، بزرگ خرد شده

فلفل سیاه

4 برش نان باگت

نکتار لیمو ، برای سرو (اختیاری)

گام اول: 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک قابلمه متوسط ​​روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. پیاز ، کرفس و 1/2 قاشق چایخوری نمک را اضافه کرده و حدود 5 دقیقه بپزید تا سبزیجات به رنگ قهوه ای طلایی درآیند. لوبیا و عصاره ی مرغ را اضافه کنید ،هم بزنید و به مدت 15 دقیقه بپزید.

گام دوم: 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون باقی مانده را در یک ماهیتابه روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. فلفل دلمه ای ، سیر و جعفری را اضافه کرده و حدود 2 دقیقه بپزید تا سیر نرم شود. سپس به قابلمه که کرف در آن است منتقل کنید و 1 تا 2 دقیقه تفت دهید.

گام سوم: با نمک و فلفل طعم دار کنید. سپس نان را نان تست کنید ، میتوانید روی نان را با سیر بپوشانید. در صورت تمایل سوپ را با نان و نکتار لیمو سرو کنید. و مطمین شوید که سوپ قبل از سرو کردن گرم است.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا