خوراک سادهغذاهای اصلی

طرز تهیه ی غذای ساده با سیب زمینی شیرین

سلام به دوستداران آشپزی. از جایی که سیب زمینی طرفداران بسیاری دارد شما را با یک روش دیگر پخت سیب زمینی آشنا میکنیم. دراین دستور پخت از سیب زمینی های شیرین استفاده شده است. برای طعم دار کردن این سیب زمینی ها از سیر، جعفری و آویشن استفاده شده است که طعم بی نظیری به آن داده اند. برای آشنایی با دستور پخت یک غذای ساده با سیب زمینی شیرین، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت یک غذا ساده با سیب زمینی شیرین یکی از روش های جدید پخت این نوع از سیب زمینی است که محبوبیت بسیاری دارد و ما آن را با شما به اشتراک میگذاریم.

طرز تهیه ی غذای ساده با سیب زمینی شیرین

مواد لازم:

8 عدد سیب زمینی شیرین کوچک

1/2 فنجان کره ، ذوب شده

3 قاشق غذا خوری پیاز بنفش خرد شده

3 حبه سیر خرد شده

1 و 1 / 2 قاشق چایخوری نمک

1/2 قاشق چایخوری فلفل سیاه

2 قاشق چایخوری جعفری تازه خرد شده

2 قاشق چای خوری آویشن تازه خرد شده

2 قاشق چایخوری مریم گلی تازه

1/2 فنجان نان گندم نرم خرد شده

1/4 فنجان پنیر پارمزان رنده شده

گام اول: فر را از قبل تا 425 درجه گرم کنید. برش های نازک را از طول سیب زمینی شیرین ایجاد کنید. سیب زمینی ها را کنار یکدیگر قرار دهید. کناره های سیب زمینی را نبرید. در یک ماهیتابه سیب زمینی ها را کنار یکدیگر قرار دهید و آماده کنید. همانند تصویر.

گام دوم: کره، پیاز، نمک، سیر و فلفل را با یکدیگر خلوط کنید.1 و 1/2 قاشق از مخلوط کره را روی هر یک از سیب زمینی ها بریزید. سپس در فر به مدت 35 دقیقه بپزید. اکنون آویشن، مریم گلی و جعفری را به کره ی باقی مانده اضافه کنید.

گام سوم: خرده نان ها را با پارمسان مخلوط کنید. بعد از 35 دقیقه سیب زمینی ها را از فر بیرون آورید. 1 قاشق از مخلوط کره ی باقی مانده را روی هر یک از سیب زمینی ها بریزید. سپس روی آنها را با مخلوط نان و پنیر بپوشانید. دوباره به فر برگردانید تا زمانی که سیب زمینی ها طلایی قهوه ای شوند، حدود 10-12 دقیقه. سپس سرو کنید.

4/5 - (19 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا