خوراک ماکارونیغذاهای اصلی

طرز تهیه ی لازانیا مخصوص کریسمس

سلام به دوستداران آشپزی. امروز شما را با طرز تهیه ی لازانیا برای کریسمس آشنا میکنیم. این دستور پخت یکی از چندین غذاهای محبوب و بسیار لذیذ برای کریسمس میباشد. شما میتوانید حتی این غذا را برای روز های عادی نیز تهیه و سرو کنید. در تهیه ی این لازانیا از گوشت گاو استفاده شده است ئلی شما میتوانید از گوشت گوسفندی نیز استفاده کنید. برای آشنایی با دستور پخت این غذا، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی لازانیا برای کریسمس یکی از محبوب ترین غذاها برای کریسمس است که طرفداران بسیاری نیز دارد.این غذا با انواع پنیر درست میشود.

طرز تهیه ی لازانیا مخصوص کریسمس

مواد لازم:

453 گرم گوشت گاو بدون چربی

1 بسته سوسیس صبحانه بوقلمون، خرد شده است

3 قوطی سس گوجه فرنگی بدون نمک

عصاره ی گوجه فرنگی 1 قوطی (6 اونس)

2 حبه سیر ، خرد شده

2 قاشق چایخوری شکر

1 و 1/2 قاشق چای خوری چاشنی ایتالیایی

1/2 قاشق چایخوری فلفل

9 عدد رشته فرنگی لازانیا

3 عدد تخم بزرگ زده شده

2 لیوان 2٪ پنیر

15 اونس پنیر ریچوت کم چرب

1/2 فنجان پنیر پارمسان رنده شده

3 قاشق غذاخوری جعفری تازه خرد شده

1 و 1/2 فنجان پنیر موزارلا خرد شده

6 برش پنیر پروولون

جعفری تازه خرد شده اضافی

دستور پخت:

گام اول: در یک ماهیتابه بزرگ ، گوشت گاو و سوسیس را روی حرارت متوسط ​​بپزید تا گوشت دیگر صورتی نباشد. سس گوجه فرنگی ، عصاره ی گوجه فرنگی ، سیر ، شکر ، چاشنی و فلفل ایتالیایی را اضافه کنید. بعد به جوش بیاورید. حرارت را کاهش دهید؛ برای مدت زمان 15 دقیقه بجوشانید. در همین حال ، رشته های لازانیا را مطابق دستورالعمل های بسته بپزید. سپس آبکشی کنید.

گام دوم: در یک کاسه کوچک تخم مرغ ، پنیرها به جز موزارلا و جعفری را با هم مخلوط کنید. 1 فنجان سس گوشت را درون یک ظرف 13×9 بریزید و پخش کنید. ظرف پخت را چرب کنبد. لایه ای با 3 رشته فرنگی ، نیمی از مخلوط پنیر، 1/3 فنجان سس و 1/2 فنجان پنیر موزارلاقرار دهید سپس لایه ها را با نودل و سس باقیمانده تکرار کنید.

گام سوم: به مدت 55-60 دقیقه یا تا زمانی که برشته شود در 350 فارنهایت درجه بپزید. در بالای پنیر روی لازانیا را با پنیر های باقیمانده بپوشانید. اگر دید که به مدت زمان بیشتری برای پخت نیاز دارد، 15-20 دقیقه بیشتر یا تا زمانی که پنیر ذوب شود بپزید. بگذارید 15 دقیقه قبل از برش خنک. با جعفری اضافی تزیین کنید.

2.5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا