انواع خوراک مرغخوراک مرغ و پرندهغذاهای اصلی

طرز تهیه ی مرغ همراه با اسفناج و قارچ

مرغ یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی در ایران و سراسر دنیا است که به روش های مختلف و متفاوتی تهیه و سرو میشود. این غذا دارای مقدار زیادی پروتیین نیز هست که به دلیل داشتن مرغ است. به همیمن دلیل تصمیم گرفتیم دستور پخت امروز را نیز به آن اختصاص دهیم. امروز شما را با طرز تهیه ی مرغ همراه با اسفناج و قارچ ، یک غذای بسیار لذیذ آشنا میکنیم. این غذا، یک غذای مقوی به حساب می آید. از خواص آن میتوان به خواص قارچ اشاره کرد که برای پیشگیری از کلسترول بالا، سرطان سینه و پروستات و دیابت خیلی مفید است و به کاهش وزن و افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن هم کمک می‌کند. قارچ به دلیل اینکه سرشار از پروتئین، ویتامین، مواد معدنی، آمینواسید، آنتی‌بیوتیک و آنتی‌اکسیدان است، می‌تواند برای رشدتان مفید باشد و از شما در برابر بیماری‌ها و عفونت‌ها محافظت کند. برای آشنایی با این غذا، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

مرغ همراه با اسفناج و قارچ یکی از محبوب ترین و لذیذ ترین دستور پخت ها میباشد که در سراسر جهان تهیه و سرو میشود.برای آشنایی ما را همراهی کنید.

طرز تهیه ی مرغ همراه با اسفناج و قارچ

مواد لازم:

1 و 1/2 قاشق چایخوری روغن زیتون

3 و 3/4 فنجان قارچ خرد شده

3 عدد پیازچه، خرد شده

3 فنجان اسفناج تازه

2 قاشق غذاخوری گردو خرد شده

4 عدد سینه مرغ بدون پوست متوسط

1/2 قاشق چای خوری عصاره ی مرغ

2 عدد برش پنیر provolone با چربی کم

گام اول: فر و یا دستگاه گریل را از قبل گرم کنید. در یک ماهیتابه ی بزرگ ، روغن را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. قارچ و پیازچه را اضافه کرده و سرخ کنید سپس اسفناج را اضافه کنید و بپزید تا زمانی که اسفناج حالت پژمرده داشته باشد. از روی حرارت بردارید. گرم نگهدار.

گام دوم: مرغ را با چاشنی طعم دار کنید. روی مرغ بپوشانید و گریل کنید. روی یک توری کباب روغنی روی حرارت متوسط بپزید. تا زمانی بپزید که یک دماسنج 165 درجه را نشان دهد، حدود 4-5 دقیقه هر طرف را بپزید. سپس پنیر را روی مرغ بریزید و تا زمانی که پنیر آب شود، بپزید. برای سرو نیز، با مخلوط قارچ تزیین کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا