خوراک سادهغذاهای اصلی

طرز تهیه ی اسنک پوتین {poutine}

سلام به دوستداران آشپزی ما از انواع اسنک. امروز شما را با طرز تهیه ی اسنک پوتین {poutine} که یک اسنک بسیار لذیذ و محبوب است، آشنا می کنیم. پوتین نوعی غذا فوق العاده و خوشمزه از سیب زمینی سرخ کرده و پنیر است و یکی از بی نظیرترین غذاهای کانادایی است! از جایی که سیب زمینی سرخ کرده مورد علاقه ی همه میباشد، این غذا و اسنک نیز، میتواند یک اسنک فوق العاده برای شما باشد. برای آشنایی با طرز تهیه ی این غذای لذیذ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی اسنک پوتین {poutine}

طرز تهیه ی اسنک پوتین {poutine}

مواد لازم:

سیب زمینی سرخ کرده

6 اونس پنیر{ میتواند پنیر پیتزا یا موزارلا باشد } به قطعه های زیر رو به متوسط خرد شده.

سس کچاپ

روغن نباتی اختیاری است ، در صورت سرخ کردن از آن استفاده کنید

آویشن تازه را برای چاشنی (اختیاری)

گام اول: برای سرخ کردن سیب زمینی، روغن را تا 300 درجه در ماهیتابه ی عمیق گرم کنید. شما نمی خواهید که سیب زمینی سرخ شده به سرعت شود و بسوزد، بلکه به راحتی و آرامش آنها را بپزید. برای اندازه گیری دمای روغن، از دما سنج استفاده کنید.

گام دوم: سیب زمینی ها را حدود 5 دقیقه سرخ کنید حواستان باشد همه ی سیب زمینی ها را با هم نریزید و سپس آنها را روی یک حوله کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی گرفته شود. تکرار کنید تا همه سیب زمینی سرخ شوند. گرما را تا 400 درجه افزایش داده و بار دیگر برای سرخ کردن قهوه ای روشن طلایی شوند. سپس در یک ظرف قرار دهید و پنیر را رویش بریزید تا آب شود. با آویشن مزه دار کنید.

1.6/5 - (32 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا