تزیین سالادسالاد | اردورسوپ و سالادغذاهای اصلی

طرز تهیه ی انواع سالاد

سلام به دوست داران آشپزی و انواع سالاد. امروزه سالاد تبدیل به یکی از محبوب ترین و لذیذ ترین میان وعده شده است که همه از آن لذت میبرند. همچنین سالاد یکی از محبوب ترین وعده ها در یک رژیم غذایی میباشد که دکتر و کسانی رژیم میگیرن، بسیار پیشنهاد میکنند. امروز شما را با انواع سالاد لذیذ و ساده آشنا میکنیم. برای آشنایی بیشتر با این سالاد ها، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

سالاد یونانی:
طرز تهیه ی انواع سالاد خوشمزه

500 گرم نخود پخته

2 عدد گوجه فرنگی

2 عدد پیاز سفید

4 حبه سیر

1 عدد لیمو ترش

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

نمک و فلفل به مقدار لازم

ریحان به مقدار کافی

گام اول: آب لیمو را گرفته و روی نخود پخته بریزید. روغن زیتون، نمک و فلفل را مخلوط کنید. سیر و پیاز را پوست کنده و حلقه حلقه کنید. گوجه فرنگی را شسته و حلقه حلقه کنید در یک ظرف ابتدا حلقه های گوجه فرنگی و سپس پیاز را ریخته مخود را در فاصله ی حلقه ها بریزید و سپس سس آماده شده و سیر را روی سالاد ریخته و با ریحان تزئین کنید.

سالاد آلمانی:
انواع سالاد،شیرازی، اندونزی ، ماکارونی

مواد لازم:

500 گرم سیب زمینی

300 گرم نخود فرنگی

1/2 فنجان شوید ساطوری شده

1 فنجان خامه

4 عدد خیار شور

4 عدد تخم مرغ آب پز

4 قاشق سوپ خوری آب لیمو

نمک و فلفل به مقدار لازم

گام اول: سیب زمینی را پخته، پوست بکنید و حاقه حلقه برش بزنید. خیار شور را نیز حلقه حلقه کنید. 2 عدد از تخم مرغ ها را حلقه حلقه کرده و 2 عدد دیگر را رنده کنید. نمک و فلفل و آب لیمو و خامه را مخلوط کرده و خوب بهم بزنید.

گام دوم: ظرف سالاد خوری را آماده کرده و ابتدا یک ردیف سیب زمینی و روی آن یک ردیف تخم مرغ و سپس یک ردیف خیار شور بچینید تا مواد شما تمام شود. سپس سس آماده شده را روی آن بریزید و شوید ساطوری را روی آن بپاشید.

سالاد انگلیسی:
طرز تهیه سالاد خوشمزه

500 گرم قارچ

1/4 لیتر روغن زیتون

8 عدد فلفل سیاه نکوبیده

200 گرم ساقه ی کرفس خرد شده

1 فنجان گشنیز و جعفری خرد شده

آب لیمو یا سرکه به مقدار لازم

گام اول: ابتدا قارچ را تمیز کرده و آن را به قطعات کوچک خرد کرده داخل آبلیمو یا سرک بگذارید. روغن را داغ کرده و قارچ و فلفل و کرفس را درون آن ریخته و 5 دقیقه هم بزنید. سپس مقداری آبلیمو یا سرکه اضافه کرده و 5 دقیقه ی دیگر حرارت دهید. آن را روی حرارت پایین آورده و صبر کنید تا سرد شود و آن را در ظرف سالاد خوری کشیده و با گشنیز و جعفری و فلفل سبز خرد شده تزئین کنید.

4.1/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا