غذاهای اصلیمنوی صبحانه

طرز تهیه ی پنکیک

صبحانه یکی از اساسی ترین وعده برای هر فردی است.از این رو ما یک صبحانه متفاوت را به شما آموزش میدهیم.دستور غذا ی امروز طرز تهیه ی پنکیک است.دستور پخت این پنکیک بسیار ساده و آسان است و به سفره های شما رنگ بیشتری میبخشد.این پنکیک را میتوانید با عسل،شربت افرا و یا چیزی که دوست دارید سرو کنید.حتی میتوانید از انوع میوه نیز برای تزیین استفاده کنید.اگر به طرز تهیه ی پنکیک علاقه دارید،مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی پنکیک

یکی از لذیذترین و محبوب ترین غذاهایی که در اکثر کشورها مصرف می شود پنکیک است و بیشتر در وعده صبحانه جای خود را در سفره ها تثبیت کرده است همراه باشید تا با دستور پخت این پنکیک خوشمزه آشنا شوید. و در منزل برای خانواده یا میهمانهای خود سرو کنید تا از خوردن آن لذت ببرند.

مواد لازم:

+ 100 گرم آرد

+ 2 تخم بزرگ

+ 300 میلی لیتر شیر

+ 1 قاشق غذاخوری آفتابگردان یا روغن نباتی ، به علاوه کمی اضافی برای سرخ کردن

+ نکتار لیمو ، برای خدمت (اختیاری)

+ شکر ، برای سرو (اختیاری)

گام اول: 100 گرم آرد ساده ، 2 عدد تخم مرغ بزرگ ، شیر 300 میلی لیتر ، 1 قاشق غذاخوری روغن آفتابگردان یا روغن نباتی و کمی نمک را درون یک کاسه بریزید ، سپس هم بزنید تا صاف و یکدست شوند.

گام دوم: یک ماهیتابه متوسط را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و کمی چرب کنید6.پنکیک های خود را به مدت 1 دقیقه از هر طرف بپزید تا طلایی شوند.سپس با نکتار های لیمو و شکر یا مواد مورد علاقه خود سرو کنید.

پنکیک صبحانه آماده شده است و می توانید نوش جان کنید. با توجه به خوشمزه بودن آن و همچنین طرز درست کردن راحت و ساده آن اکثرا در کشورهای مختلف در صبحانه سرو می شود و یک غذای محبوب بین خانواده‌ها است.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا