انواع دسرغذاهای اصلی

طرز تهیه ی شیرینی مرنگ

سلام به دوستداران آشپزی و انواع دسر. امروز شما را با طرز تهیه ی شیرینی مرنگ آشنا میکنیم. مرنگ یک نوع دسر میباشد که میتوانید آن را با خامه، یعنی قسمت پایینی مرنگ را خامه بزنید و یک مرنگ دیگر رویش قرار دهید، و یا از مرنگ بر روی کیک ها و انواع دسر به عنوان تزئین استفاده کنید. طرز تهیه ی این دسر بسیار ساده و راحت میباشد و به 2 ماده ی اصلی سفیده ی تخم مرغ و شکر نیاز دارد. که در کمترین زمان ممکن تهیه و آماده ی سرو میشود. برای آشنایی با دستور پخت ایم دسر، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی شیرینی مرنگ به ساده ترین روش

طرز تهیه ی شیرینی مرنگ

مواد لازم:

4 عدد تخم مرغ

2 و 1/4 فنجان قند شیرینی پزی

دستور پخت:

گام اول: فر را تا 200 درجه فارنهایت (95 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک ورقه پخت را روی سینی پخت خود پهن کرده و کره و آرد به آن بزنید.

گام دوم: در یک کاسه شیشه ای یا فلزی، سفیده تخم مرغ را با استفاده از میکسر برقی مخلوط کنید تا کف کند. کم کم شکر را اضافه کنید و در عین حال با سرعت متوسط ​​مخلوط کنید و هم بزنید.

گام سوم: وقتی مخلوط سفت و براق و خامه ای شد، مخلوط کردن را متوقف کنید و مخلوط را به یک کیسه شیرینی یا قیف بزرگ منتقل کنید. با استفاده از یک نوک گرد بزرگ یا نوک ستاره ای، مخلوط را روی صفحه پخت آماده شده قرار دهید.

گام چهارم: سینی فر را درون فر قرار دهید و یک عدد قاشق چوبی را در بین درب قرار دهید تا به طور کامل بسته نشود. به مدت 3 ساعت یا تا زمانی که مرنگ ها خشک نباشند و به راحتی از سینی جدا شوند، بپزید. اجازه دهید مرنگ ها قبل از نگهداری در یک ظرف بدون هوا، در دمای اتاق کاملاً خنک شوند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا