خوراک سادهغذاهای اصلی

دستور پخت قارچ شکم پر

دستور پخت قارچ شکم پر یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین دستور پخت قارچ میباشد که به ساده ترین روش ممکن تهیه میشود و شما میتوانید از آن در کنار دوستان و خانواده ی خود لذت فراوان ببرید. برای تهیه ی این غذا به قارچ، پنیر چدار، پنیر پارمزان، خرده نان، جعفری و آویشن، سیر و نمک و فلفل نیاز دارید. برای آشنایی با طرز تهیه ی این غذای لذیذ و خوشمزه، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت قارچ شکم پر

دستور پخت قارچ شکم پر

مواد لازم:

مقداری روغن برای چرب کردن

1 و 1/2 پیمانه قارچ های کوچک

2 قاشق غذاخوری کره

2 حبه سیر، چرخ کرده

1/4 لیوان خرده نان

نمک دانه درشت

فلفل سیاه تازه آسیاب شده

1/4 لیوان پارمزان رنده شده، به علاوه بیشتر برای تاپینگ قارچ

114 گرم پنیر خامه ای نرم شده

2 قاشق غذاخوری جعفری تازه، خرد شده

1 قاشق غذاخوری آویشن تازه، خرد شده

دستور پخت:

گام اول: فر را تا 400 درجه فارنهاین گرم کنید. یک ورقه پخت را با مقداری روغن چرب کنید. ساقه ها را از قارچ جدا کرده و ساقه ها را مقداری درشت خرد کنید. سر های قارچ را روی ورق پخت قرار دهید. در یک قابلمه متوسط ​​روی حرارت متوسط​​، کره را ذوب کنید.

گام دوم: ساقه های قارچ خرد شده را اضافه کنید و تا 5 دقیقه تا زمانی که رطوبتش خارج شود و کوچک شود، بپزید. سیر را اضافه کرده و بپزید تا معطر شود، حدود 1 دقیقه. سپس آرد خرده نان ها را اضافه کنید و بگذارید کمی تفت بخورد، تقریبا 3 دقیقه. اکنون نمک وفلفل را اضافه کنید تا طعم دار شود. از روی حرارت برداشته و بگذارید کمی خنک شود.

گام سوم: در یک کاسه بزرگ مخلوط ساقه قارچ، پنیر پارمزان، پنیر خامه ای، جعفری و آویشن را با هم مخلوط کنید. با نمک و فلفل طعم دار کنید. سر قارچ را با مخلوط پنیر و ساقه ی قارچ پر کرده و پنیر پارمسان اضافی را رویش بپاشید. تا زمانی که قارچ ها نرم و طلایی شوند بپزید، حدود 20 دقیقه.

2.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا