انواع خوراک مرغخوراک سادهخوراک مرغ و پرندهغذاهای اصلی

دستور پخت ناگت مرغ

سلام به دوستداران آشپزی و انواع خوراک ساده و بی نظیر. امروز شما را با طرز تهیه ی ناگت مزغ آشنا میکنیم. دستور پخت ناگت مرغ یکی دیگر از روش های تهیه و پخت مرغ میباشد که طعمی بسیار لذیذ و بی نظیر دارد که به سادگی با کمترین وسایل تهیه میشود. همچنین طعم فوق العاده ی این غذا باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. برای آشنایی با طرز تهیه ی این غذا مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت ناگت مرغ

دستور پخت ناگت مرغ

مواد لازم:

113 گرم سینه ی مرغ بدون پوست و بدون استخوان

3 فنجان چیپس های سیب زمینی مورد علاقه خود

1 عدد تخم مرغ بزرگ

روغن زیتون و یا روغن کنجد

دستور پخت:

گام اول: فر را تا 400 درجه فارنهایت گرم کنید. یک سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید. چیپس ها را به یک کیسه ی پلاستیکی منتقل کنید و به اندازه ی تکه های ریز خرد کنید.

گام دوم: خرده چیپس های سیب زمینی را به یک کاسه پهن اضافه کنید. تخم مرغ را در یک کاسه جداگانه بزنید. سینه ی مرغ را به حدود 24 قطعه خرد کنید.

گام سوم: سپس با یک دست، یک تکه مرغ را داخل تخم مرغ زده شده آغشته کنید. تخم مرغ اضافی را تکان دهید تا از سینه ی مرغ جدا شود. سپس با دست دیگر یا انبر آشپزخانه مرغ را داخل چیپس های سیب زمینی خرد شده بچرخانید و بعد روی صفحه پخت آماده شده قرار دهید.

گام چهارم: با تکه های مرغ باقی مانده همین کار را تکرار کنید. سپس روی مرغ ها را با روغن زیتون بپوشانید و بعد سینی را در فر قرار دهید تا سینه ی مرغ به خوبی بپزد.

گام پنجم: به مدت 15 دقیقه مرغ را بپزید و سپس پخت را تا زمانی که یک دماسنج را که داخل مرغ قرار داده شده است 165 درجه فارنهایت بخواند و دیگر داخل آن صورتی رنگ نباشد حدود 8 تا 12 دقیقه دیگر بپزید. سپس با سس مورد علاقه خود سرو کنید.

3.6/5 - (19 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا