خوراک ماکارونیغذاهای اصلی

طرز تهیه پاستا و میگو

پاستا یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین غذاها در سراسر جهان میباشد و به روش های مختلفی تهیه و سرو میشود. امروز شما را با دستور پخت پاستا و میگو یکی از روش های پخت پاستا با غذاها دریایی میباشد. دستور پخت این غذا بسیار آسان و ساده میباشد که شما متوانید در کمترین زمان و به سادگی آن را تهیه کنید و در کنار دوستان و خانواده ی خود از آن لذت ببرید. برای آشنایی بیشتر با طرز تهیه ی این غذای بسیار لذیذ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت پاستا و میگو

دستور پخت پاستا و میگو

مواد لازم:

226 گرم پاستا

454 گرم میگو متوسط، پوست کنده و تمیز شده

نمک دانه درشت و فلفل سیاه تازه برای طعم دادن

8 قاشق غذا خوری کره بدون نمک

4 حبه سیر، چرخ کرده یا له شده

1/2 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک

1/2 قاشق چایخوری تکه های فلفل قرمز خرد شده

2 فنجان برگ های کوچک اسفناج

1/4 لیوان پنیر پارمزان تازه رنده شده

2 قاشق غذاخوری برگ جعفری تازه خرد شده

دستور پخت:

گام اول: در یک قابلمه بزرگ که آب نمک در آن می جوشد، ماکارونی را طبق دستورالعمل بسته بندی اش بپزید. سپس آبکش کنید. میگوها را با نمک و فلفل طعم دار کنید و بعد کنار بگذارید.

گام دوم: 2 قاشق غذاخوری کره را در یک ماهیتابه بزرگ روی حرارت متوسط رو به بالا ​​ذوب کنید. حبه های سیر له شده، پونه کوهی و فلفل قرمز را اضافه کرده و حدود 1-2 دقیقه بپزید، مرتباً هم بزنید تا معطر شود.

گام سوم: میگوها را اضافه کرده و بپزید، گاهی اوقات هم بزنید تا رنگش صورتی شود، حدود 2-3 دقیقه بپزید. سپس کنار بگذارید. 6 قاشق غذاخوری کره باقیمانده را در ماهیتابه ذوب کنید.

گام چهارم: ماکارونی، برگ های کوچک اسفناج و پنیر پارمسان را اضافه کرده و هم بزنید تا حدود 2 دقیقه پخته شوند و آبش را از دست بدهد. سپس میگو را اضافه کرده و هم بزنید. در صورت تمایل بلافاصله، با جعفری خرد شده سرو کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا