انواع دسرغذاهای اصلیکیک و شیرینی

طرز تهیه ی بامیه به رو اسپانیایی (چوروز)

طرز تهیه ی بامیه به رو اسپانیایی (چوروز)

طرز تهیه ی بامیه به رو اسپانیایی (چوروز)

طرز تهیه ی بامیه به رو اسپانیایی (چوروز)

مواد لازم:

⅔ فنجان آرد همه منظوره (110 گرم)
¼ کره بدون نمک (28 گرم)
1 فنجان آب (250 میلی لیتر)
کمی نمک
2 قاشق چایخوری شکر
1 عدد تخم مرغ
روغن برای سرخ کردن

دستور پخت:

گام اول: آب، کره، شکر و کمی نمک را درون یک ماهیتابه ی متوسط ​​بریزید و به جوش بیاورید. آرد را اضافه کرده و کاملاً هم بزنید تا خوب مخلوط شوند (خمیر در عرض یک یا دو دقیقه جمع می شود). از روی حرارت بردارید و بگذارید کمی خنک شود. بعد از اینکه کمی خنک شد، تخم مرغ را اضافه کرده و مخلوط کنید.

گام دوم: سعی کنید این کار را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید. سپس روغن را درون یک ماهیتابه ی بزرگ بریزید و آن را گرم کنید. یک قیف که یک ماسوله ستاره ای به آن نصب شده است را با نیمی از خمیر پر کنید (کار کردن با آن راحت تر است).

ادامه ی دستور پخت:

گام سوم: با ریختن یک تکه کوچک از خمیر، ببنید که آیا روغن برای سرخ کرن آماده است یا نه. پس از اینکه خمیر قهوه ای شد، شما آماده ی پختن بامیه خود هستید. خمیر را مستقیماً درون روغن داغ بریزید (هر طولی را که دوست دارید انتخاب کنید) و با یک چنگال یا قیچی برش دهید.

گام چهارم: بیش از حد بامیه داخل ماهیتابه قرار ندهید زیرا برای سرخ شدن به فضا نیاز دارند. فقط 2 دقیقه طول خواهد کشید تا رنگ طلایی خوبی به دست بیاید و این نشانه ای است که آنها آماده هستند. آنها باید به تدریج رنگ را به دست آورند. اگر می بینید که به طور مساوی طلایی نمی شوند، دما را کاهش دهید.

گام پنجم: بامیه ها را از ماهیتابه بیرون آورده و آنها را روی یک حوله آشپزخانه کاغذی قرار دهید تا از روغن اضافی گرفته شود. هنگامی که آنها هنوز گرم هستند، هر یک از آنها را در شکر مخلوط شده با پودر دارچین بچرخانید. با شکلات داغ یا پودینگ شکلات گرم سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا