انواع سوپخوراک سادهسوپ و سالادغذاهای اصلی

طرز تهیه ی سوپ ریبولیتا ایتالیایی

سلام به دوستداران آشپزی و غذا های جهانی. امروز شما را با طرز تهیه ی ریبولیتا ایتالیایی آشنا میکنیم. این غذا یک نوع سوپ میباشد که در سراسر جهان و به ویژه خود ایتالیا، محبوبیت بسیاری دارد و به سادگی تهیه میشود. برای آشنایی با طرز تهیه ی این سوپ لذیذ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی ریبولیتا ایتالیایی

طرز تهیه ی سوپ ریبولیتا ایتالیایی

مواد لازم:

5 قاشق غذاخوری روغن زیتون
1 عدد پیاز کوچک خرد شده
1 عدد هویج خرد شده
1 عدد ساقه کرفس خرد شده
1 قاشق غذاخوری سیر خرد شده
نمک و فلفل سیاه
2 فنجان لوبیای سفید پخته شده
15عدد گوجه فرنگی پوست گرفته
4 فنجان عصاره ی سبزیجات یا آب
1 جوانه رزماری تازه
1 جوانه آویشن تازه
453 گرم کلم خرد شده
4 عدد برش بزرگ نان ​​سبوس دار برشته شده
1 عدد پیاز قرمز کوچک ریز خرد شده
½ فنجان پنیر پارمزان رنده شده

دستور پخت:

گام اول: 2 قاشق غذاخوری روغن را در یک قابلمه ی بزرگ بر روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. وقتی داغ شد، پیاز، هویج، کرفس و سیر را اضافه کنید. با نمک و فلفل طعم دار کنید و بپزید، گاهی اوقات هم بزنید تا زمانی که سبزیجات نرم شوند. حدود 5 تا 10 دقیقه بپزید.

گام دوم: فر را تا 500 درجه گرم کنید. لوبیاها را بشویید. اگر کنسروی اند، آنها را نیز بشویید. آنها را به همراه گوجه فرنگی و آبش، رزماری و آویشن به قابلمه اضافه کنید. به جوش بیاورید، سپس حرارت را کم کنید تا سوپ حباب دار شود.

گام سوم: درش را بگذارید و بپزید، یک یا دو بار هم بزنید تا گوجه فرنگی ها له شوند. 15 تا 20 دقیقه بگذارید بپزد. سپس رزماری و آویشن را اضافه کنید.

گام چهارم: برش های نان را روی خورش بگذارید تا قسمت بالا را بپوشانند و تا حد امکان به یکدیگر نزدیک باشند. برش های پیاز قرمز را روی قسمت بالا پراکنده قرار دهید، 3 قاشق غذاخوری باقیمانده روغن آن را روی آنها بریزید و پارمسان بپاشید.

گام پنجم: قابلمه را درون فر قرار دهید و تا زمانی که نان، پیاز و پنیر قهوه ای و ترد شوند، حدود 10 تا 15 دقیقه بپزید. سوپ و نان را بین 4 کاسه تقسیم کرده و سرو کنید. نوش جان!

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا