انواع دسرغذاهای اصلیکیک و شیرینی

طرز تهیه ی شیرینی بلوبری

سلام به دوستداران آشپزی و انواع دسر و شیرینی. این شیرینی بلوبری یک دسر سریع و آسان است و مناسب برای مهمانی های تابستانی! فقط 10 دقیقه برای جمع و جور کردن مواد اولیه نیاز است و با یک اسکوپ بستنی وانیلی یا خامه ی زده شده یک دسر شگفت انگیز تا همه ناراحتی هایتان را از یادتان ببرد! شما می توانید به راحتی از انواع توت ها یا میوه های دیگر استفاده کنید – توت فرنگی، تمشک، هلو یا سیب همه به خوبی کار می کنند و به همان اندازه خوشمزه هستند. برای آشنایی بیشتر با طرز تهیه ی شیرینی بلوبری مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی شیرینی بلوبری

طرز تهیه ی شیرینی بلوبری

مواد لازم:

4 فنجان بلوبری تازه یا یخ زده
1/4 لیوان آرد چند منظوره
1/4 لیوان شکر دانه درشت
1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر
1/4 قاشق چای خوری دارچین
1 عدد تخم مرغ
1/4 لیوان شیر
2 قاشق غذاخوری روغن کانولا

دستور پخت :

گام اول: فر را از قبل تا 375 درجه فارنهایت گرم کنید و یک ظرف پخت مربع متوسط را به آرامی چرب کنید. در یک کاسه بزرگ بلوبری ها، 1/4 فنجان آرد و 1 فنجان شکر را با هم مخلوط کنید. سپس داخل ظرف پخت از قبل آماده بریزید.

گام دوم: در یک کاسه بزرگ دیگر، 1 فنجان آرد، 1/4 فنجان شکر، بیکینگ پودر و دارچین را با هم مخلوط کنید. تخم مرغ، شیر و روغن کانولا را اضافه کرده و هم بزنید تا کاملاً ترکیب شوند. اکنون خمیر ضخیم خواهد شد.

گام سوم: مواد را روی بلوبری ها بریزید و با استفاده از یک کاردک و یا قاشق تاجایی که امکان دارد مخیر را روی بلوبری ها بخش کنید(کاملا پوشانده نخواهد شد!). 35-40 دقیقه یا تا زمانی که قهوه ای طلایی شود بپزید و بگذارید بلوبری ها نرم شوند. بگذارید 10 دقیقه قبل از سرو کردن خنک شود.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا