انواع نان و خمیر نان و خمیر پیتزاغذاهای اصلی

طرز تهیه ی نان ذرت

سلام به دوستداران آشپزی و انواع نان. امروز شما را با طرز تهیه ی نانی دیگر آشنا میکنیم و آن نان ذرت است. طرز تهیه ی نان ذرت بسیار ساده میباشد و در کمترین زمان ممکن تهیه و آماده ی سرو میشود. این نان باید گرم سرو شود و شما میتوانید برای سرو آن، از کره و عسل نیز استفاده کنید. برای آشنایی با طرز تهیه ی این نان ساده، لذیذ و خوشمزه مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی نان ذرت

طرز تهیه ی نان ذرت

مواد لازم:

1/4 فنجان کره بدون نمک

1 فنجان شیر

1 عدد تخم مرغ بزرگ

1 و 1/4 فنجان های زرد ، سفید یا آبی ذرت

1 فنجان آرد همه منظوره

1/2 فنجان شکر دانه درشت

1 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر

1/2 یک قاشق چایخوری نمک

دستور پخت:

گام اول: فر را تا 400 درجه فارنهایت گرم کنید. کف و پهلوهای یک قالب کیک مربع یا گرد 9 اینچی را با روغن چرب کنید. در یک ماهیتابه ی کوچک، کره را روی حرارت کم گرم کنید تا ذوب شود.

گام دوم: در یک کاسه بزرگ کره ذوب شده، شیر و تخم مرغ را با یک چنگال مخلوط کنید تا خوب مخلوط شوند. ذرت، آرد، شکر، بیکینگ پودر و نمک را به یکباره به مخلوط اضافه کنید. تا زمانی که آرد مخلوط شود، هم بزنید (خمیر پوره خواهد شد).

گام سوم: خمیر را درون قالب کیک بریزید. برای صاف و یکدست کردن خمیر از یک کاردک پلاستیکی استفاده کنید. خمیر را به طور مساوی در قالب، صاف و یکدست پخش کنید. 20 تا 25 دقیقه بپزید و یا تا زمانی که قهوه ای طلایی و یا زمانی که یک خلال دندان در مرکزش قرار دهیم و تمیز بیرون آید. گرم سرو کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا