انواع دسرغذاهای اصلی

طرز تهیه ی چیزکیک

طرز تهیه ی چیزکیک یکی از محبوب ترین دستور پخت های دسر برای مهمانی ها و جشن ها میباشد که در سراسر جهان محبوبیت بسیاری دارد. امروز شما را با دستور پخت این دسر بسیار لذیذ و خوشمزه به ساده ترین روش آشنا میکنیم. برای آشنایی بیشتر مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی چیزکیک

طرز تهیه ی چیزکیک

مواد لازم:

1 و 1/2 فنجان نان چیزکیک

1/4 فنجان شکر سفید

1/3 فنجان کره آب شده

3 بسته پنیر خامه ای در دمای اتاق

4 عدد تخم مرغ در دمای اتاق

1 قاشق غذاخوری عصاره وانیلی

1 فنجان شکر سفید

1 قاشق چایخوری خامه تارتار

1 پیمانه خامه ترش

1 قاشق چایخوری عصاره وانیلی

1/2 فنجان شکر سفید

دستور پخت:

گام اول: فر را از قبل تا 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) گرم کنید . نان چیزکیک، شکر و کره را در یک کاسه مخلوط کنید تا یکنواخت شود. به قسمت زیرین وطرفین یک قالب کیک فلزی فشار دهید.

گام دوم: در یک کاسه بزرگ، پنیر خامه ای و شکر را با همزن برقی مخلوط کنید تا یکدست شوند. سپس تخم مرغ ها، 1 قاشق غذاخوری وانیل، و خامه تارتار را اضافه کنید و مخلوط کنید. روی نان چیزکیک بریزید. در فر از قبل گرم حدود 50 دقیقه شده بپزید. بگذارید 5 دقیقه روی پیشخوان خنک شود.

گام سوم: خامه ترش، 1 قاشق چایخوری وانیل و 1/2 فنجان شکر را در یک کاسه مخلوط کنید تا یکدست شوند. با دقت بیشتر از کیک پنیر با شروع از طرفین تابه بریزید و کار خود را به سمت مرکز انجام دهید. 5 دقیقه دیگر دوباره به فر برگردانید. سپس بگذارید تا در قالب خنک شود. حداقل 6 ساعت قبل از سرو در یخچال خنک کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا