خوراک ماکارونیغذاهای اصلی

پاستا به روش ایتالیایی

سلام به دوستداران آشپزی و انواع غذاهای ایتالیایی. یکی از غذاهای سنتی و بسیار مهم ایتالیا، پاستا میباشد که در سراسر جهان نیز شهرت پیدا کرده است و روش های مختلفی تهیه و سرو میشود. پاستا به روش ایتالیایی که امروز با یکی از آنها آشنا میشویم بسیار ساده میباشد و به مواد اولیه ی زیادی نیاز ندارد. برای آشنایی با طرز تهیه ی این غذای لذیذ و خوشمزه و همچنین ساده، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

پاستا به روش ایتالیایی

پاستا به روش ایتالیایی

مواد لازم:

4 قاشق غذاخوری (60 میلی لیتر) روغن زیتون

فلفل سیاه خرد شده

نمک دانه درشت

225 گرم اسپاگتی

2 قاشق غذاخوری (30 گرم) کره بدون نمک

پنیر Pecorino Romano رنده شده(حدود 1 فنجان ؛ 55 گرم) به علاوه بیشتر برای سرو

دستور پخت:

گام اول: حدود 1 دقیقه، 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون را گرم کنید و حدود یک قاشق چایخوری فلفل سیاه را در یک ظرف متوسط روی حرارت متوسط رو به ​​کم گرم کنید تا مواد معطر نباشند و فلفل به سختی عطرش حس میشود. کنار بگذارید.

گام دوم: اسپاگتی ها را در یک ظرف بزرگ قرار داده و با آب بپوشانید. یک مقدار نمک بریزید، سپس با حرارت زیاد به جوش بیاورید و گاهی اوقات اسپاگتی را با یک چنگال یا قاشق چوبی هم بزنید تا از جمع شدن و چسبیدن آن جلوگیری شود.

گام سوم: بپزید تا زمانی که اسپاگتی ها کامل نپخته باشند (به طور معمول حدود 1 دقیقه کمتر از زمان پیشنهادی روی بسته بندی). 2 تا 3 قاشق غذاخوری آب پاستا را با مخلوط روغن زیتون و فلفل مخلوط کنید. کره را اضافه کنید و هم بزنید.

گام چهارم: با استفاده از چنگال، اسپاگتی را بلند کرده و از آب دربیاورید و آن را به مخلوط روغن و کره منتقل کنید. پنیر و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون باقی مانده را به ماهیتابه اضافه کرده و با یک چنگال هم بزنید تا پنیر کاملا ذوب شود.

گام پنجم: برای تنظیم قوام چند قاشق غذاخوری آب ماکارونی دیگر به آنرا اضافه کنید و در صورت لزوم دوباره گرم کنید تا سس خامه ای بماند و هر رشته اسپاگتی را بپوشاند. با نمک و فلفل سیاه بیشترطعم دار و بعد میل کنید. بلافاصله سرو کنید، یادتان باشد که با فلفل سیاه و پنیر تزئین کنید.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا