تازه های متفرقه خانه داریتازه های نکات آشپزیغذاهای اصلیهنر خانه داری

نکاتی آشپزی که همه باید بدانند

سلام به دوستداران آشپزی. هنگام آشپزی، باید به نکاتی توجه داشته باشیم که میتوانند آشپزی کردن را برای ما راحت تر کنند و طعم غذا را بهتر کنند. به همین دلیل شما را با نکاتی آشپزی که همه باید بدانند آشنا میکنیم تا بتوانید بهترین غذا را تهیه کنید و لذت ببرید. برای آشنایی با این نکات مهم، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

غذاهای نرم را با استفاده از نخ دندان برش دهید
نکاتی آشپزی که همه باید بدانند

اگر می خواهید یک کیک مخصوصاً بزرگ را برش دهید و فقط یک چاقوی کوچک داشته باشید، نمیتوانید به راحتی برش بزنید و دشوار میشود، اما حتی چیزهایی مانند پنیر و رول های سوئیسی نیز برش دقیق آن دشوار است. می توانید از نخ دندان برای ایجاد برش های سریع و دقیق استفاده کنید و از دردسر جلوگیری کنید.

برای تهیه ی تنقلات سالم از پودر پروتئین، شیر بادام، آرد جو دوسر و میوه یخ زده استفاده کنید
نکاتی آشپزی که همه باید بدانند

مردم اغلب پنکیک ها را به عنوان یک لذت کثیف مشاهده می کنند که با خوردن آن مقدار زیادی کالری وارد بدنشان میشود، اما می توانید با استفاده از پودر پروتئین، شیر بادام، آرد جو دوسر، میوه های مختلف و سایر مواد سالم، پنکیک های سالم و رژیمی تهیه کنید.

نکاتی آشپزی که همه باید بدانند

یک مخلوط گیاهی تازه را در روغن زیتون منجمد کنید تا به وعده های غذایی خود بیفزایید
نکاتی آشپزی که همه باید بدانند

اگر شما فردی هستید که دوست دارد سبزیجات تازه را به وعده های غذایی اضافه کند، می توانید سبزیجات را جمع کنید، آنها را خرد کرده، آنها را درون قالب یخ قرار دهید، سپس با روغن زیتون بپوشانید و بگذارید یخ بزنند. دفعه دیگر که شما در حال پخت و پز چیزی هستید، کافی است یک عدد یخ قالبی را داخل آن بریزید و خودتان را راحت کنید.

گیاهان و سبزی ها را در مایکروویو خشک کنید
نکاتی آشپزی که همه باید بدانند

برای نگه داری دائمی تر، می توانید یک دسته از گیاهان و سبزی ها را از بازار بخرید – از سبزی های بی نظیر و موردعلاقه خود استفاده کنید – و سپس آنها را در مایکروویو خشک کنید. آنها را برای مدت زمان 20 ثانیه در ماکروویو قرار دهید و تا زمانی که کاملا خشک نشوند، چرخش آنها را ادامه دهید، در این مرحله می توانید آنها را خرد کنید.

اگر می خواهید به راحتی پوست تخم مرغ را بکنید آنها را چند روز در یخچال قرار دهید
نکاتی آشپزی که همه باید بدانند

تخم مرغ های آب پز گاهی اوقات پوست کندنشان دشوار است، که نشان میدهد این تخم مرغ تازه است. تخم مرغهای هفته قبل برای خردن کاملاً مناسب هستند، چون پوست کندن آنها بسیار آسان است، بنابراین حتما تخم مرغ ها را از قبل بخرید و بگذارید قبل از جوشاندن آنها مدتی در یخچال بمانند.

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا