تازه های متفرقه خانه داریتازه های هنر در خانهغذاهای اصلینگهداری و نظافت لوازم خانگیهنر خانه داری

چگونگی تمیز کردن مایکرویو

ایجاد یک محیط با بخار در مایکروویو شما به شل شدن غذاهای غذایی فوق العاده سفت که تمایل به تجمع در داخل دارند کمک می کند. هنگامی که بخار داخل ماکرویو را پر کرد، ماکرویو با استفاده از اسفنج، پارچه یا حوله کاغذی به راحتی پاک می شود. برای تمیز کردن آن از سرکه استفاده می کنیم که یکی از پاک کننده های طبیعی مهم است. همه چیز را یکباره پاک می کند، ضد آب می کند و از بین می برد! اما می دانم که بعضی اوقات بوی سرکه اذیت کننده است. به شما پیشنهاد میکنم بعد از تمیز کردن با سرکه، با کمی عصاره و یا اسپری لیمو به جنگ با بوی بد بروید. برای آشنایی با چگونگی تمیز کردن مایکرویو مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

چگونگی تمیز کردن مایکرویو

چگونگی تمیز کردن مایکرویو

چیز هایی که نیاز دارید:

سرکه سفید
اب
پیمانه اندازه گیری شیشه ای
کفگیر یا قاشق چوبی
پارچه میکروفایبر
الکل (اختیاری)

تمیز کردن:

گام اول: یک فنجان سرکه سفید را درون یک فنجان یا پیمانه اندازه گیری، به همراه یک فنجان آب بریزید. فنجان یا پیمانه را درون مایکروویو خود قرار دهید، سپس یک قاشق چوبی را درون مایع قرار دهید. مایکروویو خود را برای 5-10 دقیقه تنظیم کنید (بسته به قدرت مایکروویو شما) و آن را روشن کنید.

گام دوم: وقتی زمان تمام شد، با احتیاط فنجان را با استفاده از دستکش از مایکروویو بردارید. بعد، یک پارچه میکروفایبر بردارید و داخل مایکروویو خود را تمیز کنید. بخار حاصل از آب و سرکه باعث از بین رفتن هرگونه چربی و میکروب می شود، بنابراین می توانید سطوح را بدون هیچ گونه مشکلی تمیز کنید!

گام سوم: اگر می خواهید مایکروویو خود را از بیرون نیز تمیز کنید، یک گام بسیار ساده برای درخشش فضای بیرون وجود دارد! پارچه میکروفایبر و مقداری الکل را بردارید و کمی از الکل را روی پارچه بریزید. از پارچه نمناک استفاده کرده و قسمت بیرونی مایکروویو خود را به یک سطح پاک و براق تبدیل کنید!

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا