انواع پیش‌غذا

حلقه های پیاز ترد

حلقه های پیاز ترد یکی از محبوب ترین غذاها برای افراد در هر سنی است و برای هر مناسبتی نیز مناسب هستند. این حلقه های پیاز خانگی با نرم بودن در داخل و بیرونی ترد، بهتر از چیزی هستند که می توانید در هر رستوران سرو کنید. آماده سازی و تهیه ی آنها بسیار آسان است و نتایج واقعاً رضایت بخش است. رایج ترین پیاز برای استفاده، آنهایی هستند که زرد یا سفیداند. در استفاده از ادویه ها مطابق با سلیقه خود استفاده کنید و از هر یک از سس های لذیذ و مورد علاقه خود برای سرو آنها استفاده کنید. برای آشنایی با دستور پخت این پیاز های ترد و لذیذ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

حلقه های گرد پیاز

حلقه های پیاز ترد

مواد لازم:

1 عدد پیاز بزرگ به برش های 1/4 اینچی (6 میلی متر) برش دهید
1 فنجان (125 گرم) آرد چند منظوره
1/3 فنجان (40 گرم) نشاسته ذرت
1/2 قاشق غذاخوری (2 گرم) پودر سیر
1 قاشق غذاخوری (1 گرم) پودر پونه
1 و 1/2 قاشق چایخوری (7 گرم) نمک
1/2 قاشق چایخوری (2 گرم) پاپریکای دودی
1/2 قاشق چایخوری (2 گرم) پودر فلفل قرمز
1 عدد تخم مرغ
3/4 لیوان (180 میلی لیتر) شیر
1 و 1/2 فنجان (135 گرم) خرده نان
روغن نباتی برای سرخ کردن
سس مورد علاقه خود

دستور پخت:

گام اول: در یک کاسه متوسط ​​آرد را با نشاسته ذرت، پودر سیر، پاپریکای دودی، پودر فلفل، پونه کوهی و نمک ترکیب کنید. تخم مرغ را اضافه کرده و به تدریج شیر را بریزید و هم بزنید تا یکدست شود. پیاز را به برش های ¼ اینچ (6 میلی متر) برش دهید. حلقه های پیاز را با دقت جدا کنید. حلقه های پیاز را در مخلوط آرد قرار دهید و بگذارید مواد اضافه از آن گرفته شود.

گام دوم: حلقه ها را در خرده نان بپوشانید و تا زمانی که این کا با تمامی حلقه ها انجام شود، تکرار کنید. روغن را درون یک قابلمه یا ماهیتابه گرم کنید. حلقه ها را به صورت دسته ای، تا زمانی که آنها قهوه ای طلایی شوند، برای حدود 2-3 دقیقه سرخ کنید. برای از گرفتن روغن اضافی حلقه ها را به یک بشقاب که با دستمال کاغذی آشپزخانه پوشانده شده است قرار دهید. با سس مورد علاقه خود سرو کنید.

4.2/5 - (26 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا