انواع نوشیدنی هاشربت | نوشیدنی سرد | نوشیدنی گرمغذاهای اصلی

طرز تهیه ی انواع قهوه

قهوه یکی از بهترین و محبوب ترین نوشیدنی هاست.اما همانند چیز های دیگر ، زیادش ضرر دارد.قهوه به این دلیل مقوی است که دارای کافیی است که برای بدن نیاز است.از قهوه ، بیشتر صبح هنگام مصرف میشود . به دلیل برطرف کردن خواب آلودگی شخص.امروز انواع قهوه را به شما آموزش میدهیم و امید واریم از این قهوه ها در سایت آشپزی ها لذت تمام را ببرید.

کاپوچینو:

+ 18 گرم پودر قهوه اسپرسو دوبل

+ شیر 150 میلی لیتر + کفش

+ پودر کاکائو (اختیاری برای تزیین)

گام اول: با استفاده از دستگاه قهوه حدود 35 میلی لیتر اسپرسو درست کنید و آن را داخل فنجان بریزید.شیر را بجوشانید تا در بالای آن حدود 4-6 سانتی متر کف وجود داشته باشد. همانند تصویر حدود 3-4 لیوان را با شیر وبیشتر با کف پرکنید.هنگامی که دستگاهی که شیر را با آن میریزید ، تقریباً سطح قهوه را لمس می کند ، آن را کج کنید . در صورت تمایل سطح آن را با کمی پودر کاکائو تزیین کنید کنید.

لاته:

اسپرسو آسیاب شده 18 گرم

250 میلی لیتر شیر

گام اول: با استفاده از دستگاه قهوه حدود 35 میلی لیتر اسپرسو درست کنید و آن را داخل فنجان بریزید.شیر را بجوشانید تا در بالای آن حدود 2-3 سانتی متر کف وجود داشته باشد. همانند تصویر حدود 3-4 لیوان را با شیر وبیشتر با کف پرکنید.هنگامی که دستگاهی که شیر را با آن میریزید ، تقریباً سطح قهوه را لمس می کند ، آن را کج کنید . در صورت تمایل سطح آن را با کمی پودر کاکائو تزیین کنید کنید.

از انواع قهوه لذت ببرید.

2.6/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا