انواع نان و خمیر نان و خمیر پیتزاغذاهای اصلی

طرز تهیه ی نان پنیری

سلام به دوستداران نان پزی و همراهان آشپزی. امروز شما را با طرز تهیه ی نان پنیری آشنا میکنیم. این نان یک نان بسیار لذیذ میباشد که به سادگی تهیه میشود. انی بین نان، سیر و پیتزا. این دستور بسیار مناسب زمانی میباشد که زمان زیادی ندارید و خیلی گرسنه نیز میباشد. شما میتوانید به هر شکلی که میخواهید برش دهید. اما مراقب باشید، این نان ها اعتیاد آور هستند! این دستور به راحتی قابل دو برابر شدن است تا نان بیشتری بپزید و در کنار دوستان و خانواده از آن لذت ببرید. برای آشنایی با دستور پخت این نان، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی نان پنیری

طرز تهیه ی نان پنیری

مواد لازم:

پنیر موزارلا رنده شده (1 لیوان)
پنیر چدار ریز رنده شده (حدود 2 فنجان)
1/4 تا 1/2 فنجان پیازچه خرد شده (برای طعم دادن)
1/4 فنجان سس مایونز
1 قاشق غذاخوری خامه ترش (اختیاری)
1-2 حبه سیر ریز خرد شده
1/4 لیوان کره بدون نمک، نرم تا حدی که کمی ذوب شود
1 عدد نان فرانسوی یا ایتالیایی (من از سیاباتا استفاده کردم)

دستور پخت:

گام اول: در یک کاسه کوچک، کره و سیر را با هم مخلوط کنید تا یکدست و به خوبی مخلوط شود. در یک کاسه بزرگ جداگانه، پنیرها و پیازچه ها را با هم مخلوط کنید. مایونز و خامه ترش را اضافه کنید و خوب هم بزنید.

گام دوم: سپس مخلوط کره را به مخلوط پنیر اضافه کنید. فر خود را از قبل گرم کنید. بعد نان را به صورت افقی برش دهید و به دو قسمت تقسیم کنید. اکنون این نان ها را روی یک ورقه فویل که روی سینی فر گذاشته اید، قرار دهید. مخلوط پنیر را روی نان پخش کنید.

گام سوم: سپس نان را در فر قرار دهید و بگذارید تا قهوه ای و پنیر نیز آب شود، حدود 3 تا 5 دقیقه بماند. از فر خارج کرده و بگذارید 5 دقیقه بماند تا به اندازه کافی خنک شود تا قابل سرو شود. نان را با چاقوی نان همانند تصویر برش دهید. سپس سرو کنید. نوش جان!

4.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا