انواع پیش‌غذا

هویج کبابی عسلی

هویج کبابی عسلی یک غذای جانبی یا اسنک خوشمزه و سالم است که برای سفره شام مناسب است. هویج ها در قطعات بلند مشابه بریده می شوند، با ادویه جات و عسل برشته و کبابی می شوند و طعم بی نظیری دارند. هویج کباب شده عسلی یکی از ساده ترین دستور اسنک است که می توانید به سادگی تهیه کنید و همیشه لذت بردن جمعیت را به همراه دارد. به هویج های تازه، آجیل های تقت داده شده را اضافه کنید و یک غذای چشمگیر و بسیار لذیذ تهیه کنید که همه از آن لذت می برند. همچنین این اسنک، یک انتخاب عالی برای گیاهخواران عزیز میباشد. آنها را بلافاصله در حالی که هنوز گرم هستند سرو کنید. برای آشنایی با طرز تهیه ی این اسنک ساده و خوشمزه، مقله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

هویج کبابی عسلی

هویج کبابی عسلی

مواد لازم: 

هویج 2 پوند (900 گرم)

نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده به مقدار لازم

2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) روغن زیتون

1/2 قاشق غذاخوری (1 گرم) زیره

2 قاشق غذاخوری (40 گرم) عسل

گیاهان تازه مانند جعفری، آویشن خرد شده

کنجد و دانه کتان یا آجیل تفت داده شده

دستور پخت:

گام اول: فر را از قبل تا (220C) سانتی گراد گرم کنید. یک عدد سینی فر را با کاغذ مخصوص (کاغذ روغنی) بپوشانید. هویج را از طول نصف کنید. سپس همان هویج ها را به صورت عمودی از وسط یک اندازه نصف کنید. هویج ها را درون یک کاسه بزرگ بریزید.

گام دوم: سپس نمک، فلفل، زیره، روغن زیتون و عسل را اضافه کرده و کاسه را به خوبی تکان دهید تا هویج ها با مواد پوشانده شوند. هویج ها را بطور یک لایه داخل سینی فر آماده شده قرار دهید و حدود 25 تا 30 دقیقه در فر قرار دهید تا کبابی و برشته شوند. سپس آجیل، سبزیجات و کنجد را روی هویج ها بریزید. در حالی که هنوز گرم است سرو کنید. نوش جان!

4.6/5 - (50 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا