خوراک سادهغذاهای اصلی

پنکیک پنیر و سیب زمینی

این دستور یکی دیگر از دستور العمل های سریع و آسان سیب زمینی است که می توانید به عنوان یک میان وعده تهیه کنید. در مورد این پنکیک ها، سیب زمینی ها از قبل پخته نمی شوند. سیب زمینی همیشه یک ترکیب عالی با پنیر و پیازچه درست کرده است، بنابراین این مواد نیز ضروری هستند. در مورد ادویه جات علاوه بر سیر، می توانید سایر موارد مورد علاقه خود را نیز اضافه کنید، مانند پاپریکا، فلفل قرمز، سبزیجات و غیره. این پنکیک سیب زمینی پنیر واقعاً عالی است. در واقع فضای بیرونی ترد در حالی که فضای داخلی آن نرم و با طعم دلپذیر است. برای آشنایی با دستور پخت پنکیک پنیر و سیب زمینی مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

پنکیک پنیر و سیب زمینی

پنکیک پنیر و سیب زمینی

مواد لازم:

900 گرم سیب زمینی پوست کنده و رنده شده
1/2 فنجان (50 گرم) پنیر چدار
1/2 فنجان (50 گرم) پنیر پارمسان
3 عدد پیازچه خرد شده
1/2 قاشق غذاخوری (2 گرم) پودر سیر
1/4 فنجان (30 گرم) آرد چند منظوره
2 عدد تخم مرغ زده شده
1 قاشق غذاخوری (5 گرم) نمک
فلفل سیاه تازه آسیاب شده
1/4 فنجان (50 گرم) روغن برای سرخ کردن
1/2 فنجان (120 گرم) خامه ترش
1 قاشق غذاخوری (20 گرم) سس سیر و فلفل قرمز

دستور پخت:

گام اول: برای رنده کردن پنیر و سیب زمینی از سوراخ های بزرگ رنده استفاده کنید. سیب زمینی ها را به یک حوله آشپزخانه منتقل کرده و به اندازه فشار دهید تا آبش خارج شود. سیب زمینی ها را درون یک کاسه بزرگ قرار دهید. پنیر ها، پیازچه، پودر سیر، آرد، نمک، فلفل و تخم مرغ ها را اضافه کنید.

گام دوم: هم بزنید تا خوب ترکیب شود. روغن را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا ​​گرم کنید. برای داشتن مقدار مساوی از سیب زمینی ها برای پنکیک، از یک اسکوپ بستنی استفاده کنید و بعد به قابلمه اضافه کنید. سپس از پشت قاشق برای صاف کردن آنها استفاده کنید. در هر سری حدود 3 یا 4 عدد پنکیک بپزید.

گام سوم: حدود 4 دقیقه هر طرف را بپزید تا قهوه ای شوند. با مخلوط سیب زمینی باقی مانده همین کار را تکرار کنید. پنکیک ها را به بشقابی که با حوله کاغذی پوشانده شده است منتقل کنید تا روغن اضافی آن گرفته شود. سس خود را با مخلوط کردن خامه ترش با سس فلفل و سیر آماده کنید. پنکیک سیب زمینی را در حالی که هنوز گرم است سرو کنید.

2.9/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا