انواع دسر

رول های دارچینی بدون مخمر

خوشحالم که یک دستور العمل شگفت انگیز برای رول دارچین خانگی آسان و سریع را با شما به اشتراک گذاشتم. این بار دستور پخت نیازی به مخمر و تخم مرغ ندارد و برای تهیه رولت ها به بیش از 15 دقیقه زمان نیاز ندارید و آنها را برای قرار دادن در فر آماده می کنید. رولت ها به همان اندازه ای نرم و پفکی، شیرین و پر از طعم دارچین هستند که هر رول دارچین باید باشد. تهیه ی خامه بسیار آسان است و با رول های دلرچینی طعم خیلی خوبی پیدا میکند. می توانید آن را با چیز های مختلف از نوتلا گرفته تا آجیل ها یا حتی مرباها پر کنید. حتما امتحان کنید و از آن ها لذت ببرید. برای آشنایی با طرز تهیه ی رول های دارچینی بدون مخمر مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

رول های دارچینی بدون مخمر

مواد لازم:

خمیر:

2 و 1/2 فنجان (310 گرم) آرد چند منظوره

1/2 قاشق چایخوری (6 گرم) بیکینگ پودر

1/2 قاشق غذاخوری جوش شیرین

2 قاشق غذاخوری (30 گرم) شکر

3/4 قاشق غذاخوری (3G) نمک

شیر 1/4 لیوان (60 میلی لیتر)

ماست ساده 3/4 لیوان (180 گرم)

4 قاشق غذاخوری (56 گرم) کره بدون نمک ذوب شده

مواد دارچینی:

3 قاشق غذاخوری (40 گرم) کره ذوب شده

1 قاشق غذاخوری (7 گرم) پودر دارچین

1/2 فنجان (100 گرم) شکر قهوه ای

خامه:

پنیر خامه ای 4 اونس (120 گرم) در دمای اتاق

1 قاشق غذاخوری (5 گرم) عصاره وانیل

4/4 فنجان (90 گرم) پودر قند

دستور پخت:

گام اول: فر را از قبل با دمای 375 درجه فارنهایت (190 درجه سانتیگراد) گرم کنید و با کره یک قالب 10 اینچ (25 سانتی متر) چرب کنید و خمیر را آماده کنید. در یک کاسه بزرگ آرد را با بیکینگ پودر، جوش شیرین، نمک و شکر ترکیب کنید. ماست، کره ذوب شده و شیر را اضافه کرده و مخلوط کنید. چند دقیقه ورز دهید تا خمیر یکدست شود و از طرفین کاسه جدا شود.

گام دوم: در یک کاسه کوچک شکر را با کره ذوب شده و دارچین مخلوط کرده و کنار بگذارید تا آماده استفاده شود. روی یک سطح آرد زده شده، خمیر را به شکل یک مستطیل 12×14 اینچ (30x35cm) درآورید. مخلوط دارچین و کره را روی خمیر مستطیلی پخش کنید. خمیر را رول کنید و به 8 رول با اندازه های برابر برش دهید.

گام سوم: رولها را روی قالب چرب شده با فاصله بین آنها قرار دهید چون زمانی که میپزند، پف میکنند. رولها را حدود 20-25 دقیقه بپزید تا قهوه ای روشن شوند. در یک کاسه متوسط​​، پنیر خامه ای را با پودر قند و وانیل مخلوط کنید. بعد از پخته شدن رول ها، خامه را روی آن ها ریخته و لذت ببرید.

4.7/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا