تازه های غذای رژیمی

گل کلم سرخ شده مخصوص گیاهخواران

گل کلم یکی از آن سبزیجاتی است که نه تنها خوشمزه است بلکه بسیار سالم نیز هست. گذشته از این واقعیت که سرشار از ویتامین ها و امگا 3 است، همچنین منبع خوبی از ویتامین C و منگنز است که هر دو آنتی اکسیدان قدرتمندی هستند. میتوانید این کلم ها را به روش های مختلف تهیه کنید. این احتمالاً یکی از بهترین راه ها برای تهیه گل کلم است چون بسیار خوشمزه و اعتیاد آور است. به این ترتیب حتی کسانی که می گویند گل کلم را دوست ندارند ممکن است نظر خود را تغییر دهند. سرخ کردن گل کلم باعث افزایش طعم آن می شود و باعث شیرین تر و واقعاً مقاومت ناپذیر می شود. اگرچه در فر پخته می شود اما هنوز کمی ترد می ماند و همین امر آن را به یک غذای جانبی عالی یا یک میان وعده سالم مناسب تبدیل می کند. برای آشنایی با دستور پخت گل کلم سرخ شده مخصوص گیاهخواران مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

گل کلم سرخ شده مخصوص گیاهخواران

گل کلم سرخ شده مخصوص گیاهخواران

مواد لازم:

1 عدد سر گل کلم گل

3 قاشق غذاخوری روغن زیتون

1/2 قاشق چایخوری زردچوبه

1/2 قاشق چایخوری پودر پاپریکا دودی

آب لیمو از نصف یک لیمو

1/2 قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز

3 حبه سیر خرد شده (اختیاری)

2 قاشق غذاخوری سس سویا

نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده

دستور پخت:

گام اول: فر خود را تا 425 درجه فارنهایت گرم کنید. یک سینی فر را با کاغذ روغنی به طور کامل بپوشانید. گل کلم را شسته و گل کلم را خرد کنید و در یک ظرف بزرگ قرار دهید. سپس روغن زیتون، سس سویا، آب لیمو و ادویه جات را روی گل کلم بپاشید. با دستان خود به خوبی مخلوط کنید تا به خوبی پوشش داده شود.

گام دوم: تکه های خرد شده گل کلم را در یک لایه روی سینی فر از قبل آماده شده، قرار دهید. تا زمانی که کمی نرم شود و به آرامی قهوه ای شود، حدود 35-40 دقیقه بپزید و مرتباً هم بزنید. داغ همراه با تخم مرغ، گوشت مورد علاقه خود یا اگر گیاهخوار هستید، به عنوان یک میان وعده به تنهایی میل کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا